Kotiottelut

Huuhkajien Suomi-Viro-peli 7.6. Tampereella Ratinan Stadionilla on SIIRRETTY!

Valitettavasti koronavirustilanteen takia Huuhkajien A-maaottelu on siirtynyt uuteen ajankohtaan. Uudesta tapahtumapäivästä tiedotetaan myöhemmin heti, kun uutta tietoa tulee. Ostamanne ottelulippu oikeuttaa sisäänpääsyyn otteluun myös tulevana ajankohtana, mikäli ottelustadion ei vaihdu. Mikäli ottelustadion vaihtuu, voi nykyisen lipun vaihtaa samanarvoiseen uudella ottelustadionilla ilman kuluja. Huomioithan, että mikäli haet nyt lipun hinnan palautuksen ja ostat myöhemmin lipun uudestaan, joudut maksamaan uudestaan käsittelykulut ja toimitusmaksun. Koska ottelun ajankohta on siirtynyt, teidän on myös halutessanne mahdollista hakea lippurahojenne palautusta alla olevasta linkistä: https://web.lippu.fi/palautus/

Vierasottelut

Oletko kiinnostunut matkustamaan Huuhkajien vierasotteluihin? Tässä lyhyt tietopaketti.

Liput Huuhkajien vierasotteluihin myydään erikseen ilmoitetulla tavalla suoraan Palloliiton tai lipunmyyntikumppanin kautta.

Yleensä hinta- yms. tiedot selviävät noin kaksi kuukautta ennen ottelua, minkä jälkeen Palloliiton lipunmyyntisivuille tulee lipunostolinkki/ohjeet.

Lähetämme liput tilaajille tai jaamme ne paikan päällä, riippuen isäntämaan jalkapalloliiton aikatauluista ja käytännöistä. Liput ovat pääsääntöisesti ns. kannattajakatsomoon (pääty/kulma).

UEFAn turvallisuusmääräysten ja/tai paikallisen lainsäädännön mukaisesti vierasotteluun matkustavilta faneilta kerätään erilaisia tietoja (HUOM! tiedot tarvitaan kaikilta lipunhaltijoilta, ei vain lipputilauksen tekijältä) Kerätyt tiedot voivat sisältää:

- Nimi
- Osoite
- Passinumero (jos matkustusmaan lainsäädäntö vaatii)
- Kansalaisuus
- Syntymäpaikka- ja aika (jos matkustusmaan lainsäädäntö vaatii)
- Matkustustapa (jos matkustusmaan lainsäädäntö vaatii)
- Saapumispäivä ottelupaikkakunnalle
- Lähtöpäivä ottelupaikkakunnalta
- Majoitustiedot

Huuhkajien vierasotteluihin fanimatkoja järjestää palvelukumppanimme Elämysmatkat >>

Helmareilla on käynnissä EM-karsinnat kohti 2022 pelattavia EM-kisoja.

Suomi-Portugali-ottelua ei pelata koronavirustilanteen takia aikaisemmin ilmoittettuna ajankohtana 10.4.2020 ->

19.2.2021 Suomi-Portugali, Bolt Arena, Helsinki. Ottelu pelataan tyhjille katsomoille.

Valitettavasti koronavirustilanteen takia Helmareiden EM-karsintaottelu on siirtynyt uuteen ajankohtaan. Voit hakea lippurahojen palautusta alla olevasta linkistä: https://web.lippu.fi/palautus/

U21 MAAJOUKKUE

Ei myynnissä olevia lippuja.

FUTSAL

Ei myynnissä olevia lippuja.

Muut ottelut

Koronavirus (COVID-19): tietoa katsojille:

Osallistuthan ottelutapahtumaan vain täysin terveenä, joten ethän saavu paikalle, mikäli sinulla on lieviäkään sairastumiseen viittaavia oireita.

Huomioithan muut katsojat ja muista säilyttää turvaetäisyys (min. 1 m) muihin kuin oman seurueen jäseniin koko tapahtuman ajan. Jätäthän katsomossa vähintään yhden penkin välin muihin seurueisiin.

Tapahtumassa on tarjolla käsihuuhdetta. Huolehdithan hyvästä käsihygieniasta. Käsien peseminen saippualla ja vedellä on mahdollista kaikissa wc-tiloissa.

Yskithän/aivastathan tarvittaessa kertakäyttöiseen nenäliinaan tai hihaasi.

Toivomme, että kaikilla katsojilla on Koronavilkku-sovellus ladattuna ja käytössä.

Noudatamme viranomaissuositusta kasvomaskien käytöstä, joten muistathan seurata viranomaisohjeita.

Otteluun myydään vain ennakkolippuja, joten stadionilla ei ole ottelupäivänä lipunmyyntiä. Ennakkolipunmyynti on auki ottelun alkamiseen asti, mikäli ottelua ei myydä loppuun ennen sitä.

Jos sairastut tai tiedät olleesi kontaktissa sairastuneen kanssa ja haluat hyvitystä lipusta, ota yhteys Lippu.fi:n asiakaspalveluun (https://www.lippu.fi/campaign/yhteystiedot/).

Joukkueliput

Useisiin Palloliiton järjestämiin otteluihin myydään edullisia joukkuelippuja lasten- ja nuorten jalkapallojoukkueille. Normaalisti joukkuelippuun sisältyy pääsylippu 16 pelaajalle ja 4 aikuiselle. Ostaessasi joukkuelippuja, voit tilata myös lisälippuja. Lisälippulaisten paikat ovat aina joukkuelippulaisten vieressä (miesten A-maaotteluissa lähtökohtaisesti päätykatsomossa). Joukkuelippua käyttäessä pelaajia voi olla enemmän kuin 16, mutta kokonaismäärä ei voi ylittää kahtakymmentä (20). Aikuisia voi olla max. 4. Ostaessasi joukkuelipun, et saa vielä varsinaisia pääsylippuja, vaan ne toimitetaan tilaajalle myöhemmin sähköpostitse.

Joukkuelippuja on aina tarjolla rajoitettu määrä, eli kannattaa tehdä tilaus mahdollisimman aikaisin!

Tällä hetkellä ei ole myynnissä joukkuelippuja.

EURO2020 pääsyliput

EURO 2020 -lopputurnauksen lohkoarvonta suoritettiin lauantaina 30.11. Bukarestissa. Huuhkajat arvottiin lohkoon B, joka pelataan Pietarissa ja Kööpenhaminassa.

Huuhkajien ottelut lohkovaiheessa:

La 13.6. 18.00 (19.00) Tanska - Suomi, Kööpenhamina
Ke 17.6. 16.00 (16.00) Venäjä - Suomi, Pietari
Ma 22.6. 22.00 (22.00) Suomi - Belgia, Pietari

Suomen aika suluissa.

Arvonnan tulos vaikuttaa myös suomalaiskannattajien pääsylippukiintiöön, joka on kaupungeittain seuraava:
Pietari: 8000
Kööpenhamina: 5000

Kaikkiaan suomalaiskannattajille on varattu kolmeen alkulohkon otteluun 21 000 lippua. Näistä lipuista noin 4 800 menee SMJK:lle, 3 000 muille jalkapalloperheen sidosryhmille, ja kaikki loput noin 13 200 lippua arvotaan UEFA:n kannattaja-arvontaan joulukuussa osallistuneiden suomalaisten kesken. Alkuperäisen kiintiön lisäksi suomalaiskannattajat tulevat saamaan UEFA:lta ottelukohtaisesti useita satoja lisälippuja otteluihin paikoille, joista on rajallinen näkyvyys (restricted view) kentälle. UEFA tiedottaa näiden lisälippujen myynnistä myöhemmin.

Mahdollisissa pudotuspeliotteluissa suomalaiskannattajien kiintiö on 5000 lippua ottelustadionista riippumatta, kuitenkin niin, että mahdollisessa välierässä suomalaiskannattajien kiintiö on 10 500 lippua ja finaalissa 11 000 lippua.

Pääsyliput EM-lopputurnaukseen voi hankkia ainoastaan UEFA:n kautta. Ilmoittautuminen kannattaja-arvontaan alkoi keskiviikkona 4.12. kello 15.00 Suomen aikaa ja jatkui tasan kaksi viikkoa keskiviikkoon 18.12. kello 15.00 saakka. Lipunostohalukkuutensa ilmoittaneiden kannattajien kesken arvotaan pääsyliput tammikuussa 2020.

Lisätietoa pääsylippujen hakemiseen liittyen löytyy kattavasti UEFA:n verkkosivuilta.

Arvonnassa ovat mukana lohko-otteluiden lisäksi ns. Follow My Team -liput eli pääsylippuja voi hakea myös jatko-otteluihin aina finaaliin saakka Suomen kannattajakiintiössä. Nämä pääsyliput ovat ehdollisia eli ne peruutetaan, mikäli oma joukkue ei kyseisessä tai kyseisissä otteluissa enää ole mukana ja lippujen hinnat palautetaan täysimääräisenä. Jatko-otteluiden osalta lippuja voi arvonnassa hakea yksittäisiin otteluihin tai kaikkiin jatko-otteluihin finaaliin saakka.

Hospitality-paketit ovat myynnissä

EURO 2020 -lopputurnauksen kannattaja-arvonnan lisäksi paikan katsomossa voi varmistaa myös hospitality-pakettien kautta, jotka ovat lopputurnauksen otteluihin yleisessä myynnissä. Paketit sisältävät erinomaiset paikat katsomossa, ruokailun ottelutapahtuman yhteydessä sekä aikaisemman pääsyn stadionille ottelupäivänä.

Palloliiton virallinen kumppani Elämysmatkat tekee yhteistyötä UEFAn kanssa Suomessa ja auttaa yritys- ja ryhmäasiakkaita valitsemaan ja vahvistamaan räätälöidyt hospitality-paketit sekä järjestää niihin soveltuvat matkajärjestelyt. Yhteydenotot [email protected]. Lisätiedot >>

Kaikki hospitality-tuotteet ovat myynnissä UEFA:n kautta. UEFA kuitenkin tarkistaa kaikki ostot ja vahvistaa hyväksytyt ostot muutaman päivän kuluessa. Nämä hankinnat tulee maksaa välittömästi ja varaus veloitetaan tililtä tarkistuksen ja hyväksynnän jälkeen.

Suomen Palloliitto ei vastaa hospitality-tuotteiden saatavuudesta tai hinnoittelusta. Lisätiedot UEFA:n verkkosivuilta >>

Fanimatkat

Palloliiton virallinen kumppani Elämysmatkat järjestää EM-kisamatkat Kööpenhaminaan ja Pietariin kaikkialta Suomesta. Lisätiedot fanimatkoista.