MM-karsinnat

Suomi-Ukraina 9.10. klo 19.00  | Olympiastadion, Helsinki
Maajoukkuekirjeen tilaajilla on etuosto-oikeus Ukraina-ottelun lippuihin. Maajoukkuekirjeen tilaajien etuosto-oikeus otteluun alkaa maanantaina 20.9. kello 15.00. Voit liittyä maajoukkuekirjeen postituslistalle täältä >>

Mikäli haluat hyötyä etuosto-oikeudesta, liity postituslistalle viimeistään maanantaina 20.9. kello 14.00. Etuosto-oikeus on voimassa keskiviikkoon 22.9. kello 14.00 asti.

Yleinen lipunmyynti alkaa keskiviikkona 22.9. kello 15.00.

Syksyn MM-karsintaotteluiden kausikortin ostajien liput ovat voimassa sellaisenaan.

Jotta jokainen katsoja voisi nauttia turvallisesti jalkapallojuhlasta, jätetään stadionilla jokaisen sektorin paikoista tyhjäksi 10 prosenttia. Lisäksi edellytämme katsojilta kasvomaskin käyttöä stadionilla koko ottelun ajan (suositus alle 12-vuotiaille). Tapahtumissa on tarjolla käsihuuhdetta ja pyydämme katsojia huolehtimaan hyvästä käsihygieniasta. Osallistuthan otteluun vain täysin terveenä. Jos sairastut tai tiedät olleesi kontaktissa sairastuneen kanssa ja haluat hyvitystä lipusta, ota yhteys Lippu.fi asiakaspalveluun >> Kokoamme ottelua koskevat tarkemmat ohjeet tänne >>

Suomi-Ranska 16.11. klo 21.45 | Olympiastadion, Helsinki
Tiedotamme marraskuussa pelattavan Suomi–Ranska-ottelun lipunmyynnistä myöhemmin.

Vierasottelut

Oletko kiinnostunut matkustamaan Huuhkajien vierasotteluihin? Tässä lyhyt tietopaketti.

Liput Huuhkajien vierasotteluihin myydään erikseen ilmoitetulla tavalla suoraan Palloliiton tai lipunmyyntikumppanin kautta.

Yleensä hinta- yms. tiedot selviävät noin kaksi kuukautta ennen ottelua, minkä jälkeen Palloliiton lipunmyyntisivuille tulee lipunostolinkki/ohjeet.

Lähetämme liput tilaajille tai jaamme ne paikan päällä, riippuen isäntämaan jalkapalloliiton aikatauluista ja käytännöistä. Liput ovat pääsääntöisesti ns. kannattajakatsomoon (pääty/kulma).

UEFAn turvallisuusmääräysten ja/tai paikallisen lainsäädännön mukaisesti vierasotteluun matkustavilta faneilta kerätään erilaisia tietoja (HUOM! tiedot tarvitaan kaikilta lipunhaltijoilta, ei vain lipputilauksen tekijältä) Kerätyt tiedot voivat sisältää:

- Nimi
- Osoite
- Passinumero (jos matkustusmaan lainsäädäntö vaatii)
- Kansalaisuus
- Syntymäpaikka- ja aika (jos matkustusmaan lainsäädäntö vaatii)
- Matkustustapa (jos matkustusmaan lainsäädäntö vaatii)
- Saapumispäivä ottelupaikkakunnalle
- Lähtöpäivä ottelupaikkakunnalta
- Majoitustiedot

Huuhkajien vierasotteluihin fanimatkoja järjestää palvelukumppanimme Elämysmatkat >>

Suomi-Slovakia 21.9. klo 18.15 | Veritas stadion, Turku

Lipunmyynti Slovakia-otteluun on nyt käynnissä!

Lippujen hinnat :  Lapset ja erityisryhmät 5 € / aikuiset 15 €

Myynnissä myös rajoitettu ero juniorijoukkueille tarkoitettuja edullisia joukkuelippuja! Joukkuelippu maksaa 80 € ja oikeuttaa 16 juniorin ja 4 aikuisen sisäänpääsyyn. HUOM! Joukkuelipun saat lunastettua valitsemalla 20 yksittäistä paikkaa katsomokartalta katsomoista K tai L. Paikat voivat olla eri riveiltä. Joukkueliput on tilattava SU 19.9. mennessä.

Osta liput tästä >>

Huomioithan, että kaikkien katsojien pitää käyttää mskia stadionilla koko ottelutapahtuman ajan. Koronaturvallisuus huomioiden paikkoja myydään tällä hetkellä turvavälein. Lippujärjestelmä huomioi turvavälit automaattisesti. Tervetuloa!

U21 MAAJOUKKUE

Lipunmyynti Pikkuhuuhkajien Kroatia-otteluun on alkanut!
Suomi pelaa EM-karsintojen kotiavauksensa Oulussa Raatin stadionilla tiistaina 7.9. klo 18.00. Liput alk. 5€/10€/15€. Yksittäislippujen lisäksi otteluun myydään myös rajoitettu määrä edullisia joukkuelippuja juniorijoukkueille. Liput otteluun ovat myynnissä osoitteessa Lippu.fi

FUTSAL

Ei myynnissä olevia lippuja.

Muut ottelut

Koronavirus (COVID-19): tietoa katsojille:

Osallistuthan ottelutapahtumaan vain täysin terveenä, joten ethän saavu paikalle, mikäli sinulla on lieviäkään sairastumiseen viittaavia oireita.

Huomioithan muut katsojat ja muista säilyttää turvaetäisyys (min. 1 m) muihin kuin oman seurueen jäseniin koko tapahtuman ajan. Jätäthän katsomossa vähintään yhden penkin välin muihin seurueisiin.

Tapahtumassa on tarjolla käsihuuhdetta. Huolehdithan hyvästä käsihygieniasta. Käsien peseminen saippualla ja vedellä on mahdollista kaikissa wc-tiloissa.

Yskithän/aivastathan tarvittaessa kertakäyttöiseen nenäliinaan tai hihaasi.

Toivomme, että kaikilla katsojilla on Koronavilkku-sovellus ladattuna ja käytössä.

Noudatamme viranomaissuositusta kasvomaskien käytöstä, joten muistathan seurata viranomaisohjeita.

Otteluun myydään vain ennakkolippuja, joten stadionilla ei ole ottelupäivänä lipunmyyntiä. Ennakkolipunmyynti on auki ottelun alkamiseen asti, mikäli ottelua ei myydä loppuun ennen sitä.

Jos sairastut tai tiedät olleesi kontaktissa sairastuneen kanssa ja haluat hyvitystä lipusta, ota yhteys Lippu.fi:n asiakaspalveluun (https://www.lippu.fi/campaign/yhteystiedot/).

Joukkueliput

Useisiin Palloliiton järjestämiin otteluihin myydään edullisia joukkuelippuja lasten- ja nuorten jalkapallojoukkueille. Normaalisti joukkuelippuun sisältyy pääsylippu 16 pelaajalle ja 4 aikuiselle. Ostaessasi joukkuelippuja, voit tilata myös lisälippuja. Lisälippulaisten paikat ovat aina joukkuelippulaisten vieressä (miesten A-maaotteluissa lähtökohtaisesti päätykatsomossa). Joukkuelippua käyttäessä pelaajia voi olla enemmän kuin 16, mutta kokonaismäärä ei voi ylittää kahtakymmentä (20). Aikuisia voi olla max. 4. Ostaessasi joukkuelipun, et saa vielä varsinaisia pääsylippuja, vaan ne toimitetaan tilaajalle myöhemmin sähköpostitse.

Joukkuelippuja on aina tarjolla rajoitettu määrä, eli kannattaa tehdä tilaus mahdollisimman aikaisin!

Tällä hetkellä ei ole myynnissä joukkuelippuja.