Ohjeita katsojille

EM-karsintaottelut 2023

EM-karsinnat käynnistyvät maaliskuussa ja Huuhkajat pelaavat seuraavan kerran kotikentällä kesäkuussa. Alla EM-karsintojen kotiotteluiden ohjelma. Ohjeet katsojille päivitetään sivulle lähempänä jokaista ottelua.

Suomi - Slovenia pe 16.6. klo 21.45
Suomi - San Marino ma 19.6. klo 21.45
Suomi - Tanska su 10.9. klo 19.00
Suomi - Kazakstan ti 17.10. klo 21.45
Suomi - Pohjois-Irlanti pe 17.11. klo 19.00

Otteluiden pelipaikoista ja lipunmyynnistä tiedotetaan myöhemmin.

Viihtyisä ja turvallinen ottelutapahtuma edellyttää kaikkien tapahtumaan osallistuvien yhteistyötä ja jokainen ottelutapahtumaan osallistuva on lähtökohtaisesti itse vastuussa omasta toiminnastaan. Ottelumme ovat kaikille avoimia tapahtumia ja minkäänlaista syrjintää ei sallita. Tervetuloa mukaan kannustamaan Huuhkajat voittoon!

Tutustu myös otteluiden yleisiin katsojaohjeisiin

Suomen Palloliiton otteluiden yleiset katsojaohjeet

Tervetuloa viihtyisään ja turvalliseen jalkapallo-otteluun! Katsojaohjeilla varmistetaan katsojien viihtyminen ottelutapahtumassa.

Tarvitsetko apua? Tukipalvelu auttaa!

Tukipalvelu

Tukipalvelu palvelee Pelipaikkaan, Tasoon, lipunmyyntiin, Tulospalveluun ja tapahtumiin sekä verkkokauppaan liittyvissä asioissa.

Seuraa meitä

Liity postituslistalle