Harrastamisen ilmapiiri ja arvot -sivun hero-kuva

Harrastamisen ilmapiiri ja arvot

Urheilun pelisääntöjä ja hyvän harrastusilmapiirin varmistamista kaikille.

Harrastamisen ilmapiiri ja arvot

Jotta jalkapallon ja futsalin harrastaminen maistuu kaikille ja jokainen toimija voi olla mukana hyvällä fiiliksellä, kannattaa jokaisen huolehtia hyvistä yhteisistä pelisäännöistä. Tuli sitten voitto taikka tappio, onnistuminen tai epäonnistuminen, niin yhdessä sovituilla keinoilla voimme varmistaa jalkapalloelämyksiä jokaiselle.

Sivulinkkien alta löydät vielä tietoa harrastamisen ilmapiiristä ja arvoista tiivistetysti.

Yhteiset pelisäännöt

Harrastamisen ilmapiirin ja arvojen sivulinkit

Harrastamisen ilmapiiristä ja arvoista tiivistetysti

Urheilun pelisäännöt

Urheilun Pelisääntöjen tavoitteena on synnyttää keskustelua lasten urheilun arvoista, toimintaperiaatteista ja käytännöistä. Haluamme kannustaa joukkueita keskustelemaan ja sopimaan yhdessä ilmapiiristä, tavoitteista, harjoittelemisesta sekä muista toimintatavoista seuran linjan mukaisesti. Asioista on hyvä sopia vuosittain vahvistamalla seuralle ja joukkueelle tärkeitä arvoja ja toimintakulttuuria. Näin kaikki joukkueen jäsenet viihtyvät ja jaksavat paremmin.

Vihreä kortti

Vihreä kortti on suomalaisen jalkapallon ja futsalin arvomaailman symboli ja keulakuva. Vuodesta 1996 Vihreä kortti on toiminut ainoana korttina alle 12-vuotiaiden jalkapallo-otteluissa ja se annetaan reilun pelin toiminnasta, jota halutaan nostaa esiin ja vahvistaa. Vihreä kortti on Suomen Palloliiton rekisteröity tavaramerkki vuodesta 1998.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä