Medialle

Toimittajille ja toimituksille suunnattua informaatiota Palloliiton akkreditoinneista ja tapahtumajärjestelyistä.

Medialle

Suomen Palloliitto järjestää vuosittain kymmeniä tiedotustilaisuuksia, lukuisia haastatteluita sekä tapahtumien mediaoperaatioita. Mediapalvelusivuilta löydät ajankohtaista, toimittajille ja toimituksille, suunnattua informaatiota akkreditoinneista ja tapahtumajärjestelyistä.

Akkreditoinnit

Palloliitto käyttää sähköistä media-akkreditointia tapahtumissa, joihin kohdistuu suuri mediakiinnostus. Kaikkiin miesten A-maajoukkueen karsinta- ja maaotteluihin vaaditaan ennakkoakkreditointi, samoin pääsääntöisesti naisten A-maaotteluihin ja U21-maaotteluihin sekä Suomen Cupin finaaliin ja myös joihinkin muihin ottelutapahtumiin. Palloliitto tiedottaa akkreditoinnin aikatauluista erikseen. Akkreditointi kuhunkin tapahtumaan avataan noin kuukausi ennen tapahtuman alkua.

Valokuvat

Suomen Palloliitto maksaa käyttämistään kuvista lähtökohtaisesti oikeudet vain Palloliiton omaan käyttöön. Lehdistökäyttöön on kuitenkin varattu rajallinen määrä kasvokuvia, joita voi tiedustella Palloliiton tiedotuksesta.

Kysymykset ja yhteystiedot

Kaikki tiedotukseen ja haastattelupyynnöt ensisijaisesti Palloliiton henkilöstölle, yhteystiedot sivun alaosasta.

Media-akkreditoinnit

Median akkreditoinnit kaikkiin Palloliiton järjestämiin tapahtumiin tapahtuu tätä kautta.
Media accreditations for all events organized by FA of Finland take place here.

Pvm / Date Tapahtuma / Event Paikka / Location Tila / Status Päättyy / Ends
19.1.-6.2. Futsal EURO 2022 Amsterdam & Groningen, Hollanti Akkreditointi päättynyt / Accreditation closed -
---
16.-22.2. Naisten A-maajoukkueturnaus Tournoi de France Le Havre & Caen, Ranska Akkreditointi päättynyt / Accreditation closed 8.2.2022
---
15.-18.3. Futsalin U19-poikien EM-karsintojen Main Round -turnaus Janakkala Akkreditointi päättynyt / Accreditation closed 9.3.2022
---
23.-29.3. U19-poikien EM-jatkokarsintaturnaus Vantaa & Helsinki Akkreditointi päättynyt / Accreditation closed 16.3.2022
---
26.3. Miesten A-maaottelu: SUOMI-ISLANTI Murcia, Espanja Akkreditointi päättynyt / Accreditation closed 18.3.2022
29.3. Miesten A-maaottelu: SUOMI-SLOVAKIA Murcia, Espanja Akkreditointi päättynyt / Accreditation closed 18.3.2022
---
8.4. Naisten MM-karsintaottelu: SLOVAKIA-SUOMI Trnava, Slovakia Akkreditointi päättynyt / Accreditation closed 5.4.
12.4. Naisten MM-karsintaottelu: SUOMI-GEORGIA Bolt Arena, Helsinki Akkreditointi päättynyt / Accreditation closed 8.4.
---
11.-12.5. Nordic Football Conference Jyväskylän yliopisto Akkreditointi päättynyt / Accreditation closed 3.5.
---
4.6. Miesten Nations League -ottelu: SUOMI - BOSNIA-HERTSEGOVINA Olympiastadion, Helsinki  Akkreditointi päättynyt / Accreditation closed 27.5.
7.6. Miesten Nations League -ottelu: SUOMI - MONTENEGRO Olympiastadion, Helsinki  Akkreditointi päättynyt / Accreditation closed 27.5.
11.6. Miesten Nations League -ottelu: ROMANIA - SUOMI Giulesti Stadium, Bukarest  Akkreditointi päättynyt / Accreditation closed 27.5.
14.6. Miesten Nations League -ottelu: BOSNIA-HERTSEGOVINA - SUOMI Stadion Bilino polje, Zenica  Akkreditointi päättynyt / Accreditation closed 27.5.
---
27.6. Naisten A-maaottelu: SUOMI - JAPANI Veritas Stadion, Turku Akkreditointi päättynyt / Accreditation closed 24.6.
6.-31.7. Naisten EM-lopputurnaus Englanti Akkreditointi päättynyt / Accreditation closed 2.5.
---
6.9. Naisten MM-karsintaottelu: SUOMI- RUOTSI Ratina, Tampere Akkreditointi päättynyt / Accreditation closed 1.9.
---
17.9. Miesten Suomen Cupin finaali Olympiastadion, Helsinki Akkreditointi päättynyt / Accreditation closed 14.9.
---
23.9. Miesten Nations League -ottelu: SUOMI - ROMANIA Olympiastadion, Helsinki Akkreditointi päättynyt / Accreditation closed 19.9.
26.9. Miesten Nations League -ottelu: MONTENEGRO - SUOMI Gradski Stadion, Podgorica Akkreditointi päättynyt / Accreditation closed 15.9.
---
1.10. Regions' Cupin ja Regions' Roots Cupin finaalit Olympiastadion, Helsinki Akkreditointi avoinna / Accreditation open 30.9.
2.10 Naisten Suomen Cupin finaali Olympiastadion, Helsinki Akkreditointi avoinna / Accreditation open 30.9.
---
11.10 Miesten futsalin MM-karsintaottelu: SUOMI - ROMANIA Energia Areena, Vantaa Akkreditointi avoinna / Accreditation open 9.10.
---
19.-22.10. Naisten futsalin EM-karsintaturnaus Energia Areena, Vantaa Akkreditointi avoinna / Accreditation open 17.10.
Pääset tapahtuman akkreditointilomakkeeseen klikkaamalla "Akkreditointi avoinna"-painiketta, joka on aktivoitu tapahtuman akkreditointi-ikkunan ajan.
To access the accreditation form, please click "Accreditation open"-button, which will be active during the accreditation window of the event.

* Mikäli tapahtumaan ei ole ennakkoakkreditointia, median sisäänpääsy tapahtuu voimassaoleva lehdistökortti saapuessa esittämällä tai ilmoittamalla tulostaan ennakkoon sähköpostitse roope.kuisma(a)palloliitto.fi
* If there is no accreditation in advance for the event, media will enter by showing a valid press card at the entrance or informing of coming in forehand by sending e-mail to roope.kuisma(a)palloliitto.fi
** For away events the accreditation via FA of Finland for Finland-based media only.

HUOM! Akkreditointihakemus ei ole tae akkreditoinnin hyväksymisestä.
NB! Application does not guarantee acceptance of the accreditation.

Tiedotukseen liittyvät asiat ja haastattelupyynnöt ensisijaisesti

Valtakunnallinen

Roope Kuisma

Tiedottaja, Valtakunnallinen