Tule mukaan etsi kannattajayhdistys -sivun hero-kuva

Medialle

Toimittajille ja toimituksille suunnattua informaatiota Palloliiton akkreditoinneista ja tapahtumajärjestelyistä.

Medialle

Suomen Palloliitto järjestää vuosittain kymmeniä tiedotustilaisuuksia, lukuisia haastatteluita sekä tapahtumien mediaoperaatioita. Mediapalvelusivuilta löydät ajankohtaista, toimittajille ja toimituksille, suunnattua informaatiota akkreditoinneista ja tapahtumajärjestelyistä.

Akkreditoinnit

Palloliitto käyttää sähköistä media-akkreditointia tapahtumissa, joihin kohdistuu suuri mediakiinnostus. Kaikkiin miesten A-maajoukkueen karsinta- ja maaotteluihin vaaditaan ennakkoakkreditointi, samoin pääsääntöisesti naisten A-maaotteluihin ja U21-maaotteluihin sekä Suomen Cupin finaaliin ja myös joihinkin muihin ottelutapahtumiin. Palloliitto tiedottaa akkreditoinnin aikatauluista erikseen. Akkreditointi kuhunkin tapahtumaan avataan noin kuukausi ennen tapahtuman alkua.

Voit tilata Palloliiton lehdistötiedotteet sähköpostiisi tämän linkin kautta >>

Löydät Palloliiton lehdistötiedotteet myös tämän linkin kautta >>

Valokuvat

Suomen Palloliitto maksaa käyttämistään kuvista lähtökohtaisesti oikeudet vain Palloliiton omaan käyttöön. Lehdistökäyttöön on kuitenkin varattu rajallinen määrä kasvokuvia, joita voi tiedustella Palloliiton tiedotuksesta.

Kysymykset ja yhteystiedot

Kaikki tiedotukseen ja haastattelupyynnöt ensisijaisesti Palloliiton henkilöstölle, yhteystiedot sivun alaosasta.

Media-akkreditoinnit

Median akkreditoinnit kaikkiin Palloliiton järjestämiin tapahtumiin tapahtuu tätä kautta.
Media accreditations for all events organized by FA of Finland take place here.

Pvm / Date Tapahtuma / Event Paikka / Location Tila / Status Päättyy / Ends
21.3. Miesten EM-jatkokarsintavälierä: WALES - SUOMI Cardiff City Stadium, Cardiff Akkreditointi päättynyt / Accreditation closed 11.3.
26.3. Miesten EM-jatkokarsintafinaali tai A-maaottelu: SUOMI - PUOLA / VIRO Olympiastadion, Helsinki Akkreditointi avoinna / Accreditation open 19.3.
9.4. Naisten EM-karsintaottelu: SUOMI - ITALIA Bolt Arena, Helsinki Akkreditointi avoinna / Accreditation open 4.4.
17.4. Futsalin miesten MM-jatkokarsintaottelu: SUOMI - HOLLANTI Energia Areena, Vantaa Akkreditointi ei vielä avoinna / Accreditation not yet open. -
4.6. Naisten EM-karsintaottelu: SUOMI - HOLLANTI Tammelan Stadion, Tampere Akkreditointi ei vielä avoinna / Accreditation not yet open. -
4.6. Miesten A-maaottelu: PORTUGALI - SUOMI José Alvalade, Lissabon Akkreditointi ei vielä avoinna / Accreditation not yet open. -
7.6. Miesten A-maaottelu: SKOTLANTI - SUOMI Hampden Park, Glasgow Akkreditointi ei vielä avoinna / Accreditation not yet open. -
12.7. Naisten EM-karsintaottelu: SUOMI - NORJA Veritas Stadion, Turku Akkreditointi ei vielä avoinna / Accreditation not yet open. -

Pääset tapahtuman akkreditointilomakkeeseen klikkaamalla "Akkreditointi avoinna"-painiketta, joka on aktivoitu tapahtuman akkreditointi-ikkunan ajan.
To access the accreditation form, please click "Accreditation open"-button, which will be active during the accreditation window of the event.
*

Mikäli tapahtumaan ei ole ennakkoakkreditointia, median sisäänpääsy tapahtuu voimassaoleva lehdistökortti saapuessa esittämällä tai ilmoittamalla tulostaan ennakkoon sähköpostitse roope.kuisma(a)palloliitto.fi
* If there is no accreditation in advance for the event, media will enter by showing a valid press card at the entrance or informing of coming in forehand by sending e-mail to roope.kuisma(a)palloliitto.fi

** For away events the accreditation via FA of Finland for Finland-based media only.

HUOM! Akkreditointihakemus ei ole tae akkreditoinnin hyväksymisestä.
NB! Application does not guarantee acceptance of the accreditation.

Sinua saattaa kiinnostaa

Tiedotukseen liittyvät asiat ja haastattelupyynnöt ensisijaisesti

Roope Kuisma

Tiedottaja, Valtakunnallinen