Helmarit marssi kentälle EM-avauksessa Espanjaa vastaan.

KOHTI EM-LOPPUTURNAUSTA 2025!

Lipunmyynti Helmareiden ottelutapahtumiin!

KIITOS TAMPERE! – Hollanti-ottelu oli Helmareiden ensimmäinen LOPPUUNMYYTY kotiottelu arvokisakarsinnoissa ja samalla 7677 katsojaa on Helmareiden uusi arvokisakarsintojen yleisöennätys! HELMARIT PELAA HEINÄKUUSSA SUORASTA EM-KISAPAIKASTA! PE 12.7. täytetään yhdessä Turun Veritas Stadion, kun Norja saapuu Helmareiden vieraaksi EM-karsintojen viimeisessä kotiottelussa! Lipunmyynti käy tällä hetkellä kuumana ja Veritas Stadionin pääkatsomo täyttyy jo hyvää vauhtia!

OSTA LIPUT HELMAREIDEN KESÄN VIIMEISEEN EM-KARSINTAOTTELUUN NORJAA VASTAAN TURUSSA!

Helmarit pelaa huhti-heinäkuussa pelattavien EM-karsintojen A1-lohkossa, jossa se kohtaa Euroopan huippumaihin lukeutuvat Hollannin, Italian ja Norjan! Kotiotteluiden liput ovat myynnissä alempana tällä sivulla.

TERVETULOA KANNUSTAMAAN SUOMEN SUPERSANKARIT HEINÄKUUSSA KOHTI VUODEN 2025 EM-LOPPUTURNAUSTA! EM-karsintojen A-liigan lohkovoittajat ja -kakkoset saavat suoran kisapaikan Sveitsissä kesällä 2025 pelattavaan EM-lopputurnaukseen. Lohkokolmoset ja -neloset pelaavat kisapaikasta jatkokarsinnoissa.

Ennen heinäkuun kahta viimeistä EM-karsintaottelua suora kisapaikka on yhä Suomen omissa käsissä! Hollanti johtaa lohkoa 7 pisteellä, Norjan ja Italian seuratessa toisena ja kolmantena 5 pisteellään. Suomella on neljän ottelun jälkeen kasassa 4 pistettä. Heinäkuun ratkaisuotteluissa Suomi kohtaa juuri Norjan (PE 12.7. Turku) ja Italian (TI 16.7. Bolzano), joten kesän ratkaisuotteluiden panokset ovat VALTAVAT!

HUOM! Pelipassilaiset ja Maajoukkuekirjeen tilaajat saavat alennusta Helmareiden ottelulipuista. Tarkista alennuskoodisi viimeisimmästä uutiskirjeestä.

Helmareiden viimeinen EM-karsintojen kotiottelu pelataan perjantaina 12. heinäkuuta Turun Veritas Stadionilla!

Lisätietoa lipunmyynnistä!

OSTA LIPUT HELMAREIDEN OTTELUIHIN!

Jos sinulla on ongelmia lippujen ostamisessa tältä sivulta, suosittelemme koittamaan lippujen ostamista tästä linkistä!

Sisältöä ei voida näyttää sillä seuranta on estetty

Voimme näyttää sisällön mikäli muutat seurantaasetuksia

Liput maajoukkuiden otteluihin

Liput

Tältä sivulta löydät tietoa maaotteluiden lipunmyynnistä.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä