Simo Syrjävaara Cup

Turnausinfo

Harrastefutiksen SM-turnaus, Simo Syrjävaara Cup, järjestetään Helsingissä Töölön Pallokentällä. Turnauksen järjestää Suomen Palloliitto. Kerää joukkue ja lähde mukaan perinteiseen harrastefutistapahtumaan Töölön Pallokentälle!

Ajankohta:
Turnaus alkaa perjantaina 29.7. kello 17:00 ja loppuu sunnuntaina 31.7. klo 19 mennessä.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautuminen on avoinna 5.6. asti.

Osallistumismaksu:
5.6. mennessä ilmoittautuneet joukkueet 199 €. 5.6. jälkeen ilmoittautuneet joukkueet 250€ (paikkoja rajoitetusti).

Turnauksen sarjat:
(turnaukseen saa osallistua 31.12.2006 tai sitä aiemmin syntyneet)
1) Miesten Harrastesarja (ei jalkapalloa Kakkosessa ja sitä ylempänä miesten sarjoissa tai P20/P17 SM-sarjoissa pelaaville)
2) Miesten Fair Play -sarja (ei jalkapalloa Nelosessa ja sitä ylempänä miesten sarjoissa tai P20/P17 SM-sarjoissa ja Ykkösessä pelaaville)
3) Miesten Respect-sarja (ei jalkapalloa Kutosessa ja sitä ylempänä miesten sarjoissa tai P20/P17 SM-sarjoissa ja Ykkösessä pelaaville)
4) Miesten KKI-sarja (31.12.1987 ja aiemmin syntyneille, ei kuitenkaan jalkapalloa Kutosessa ja sitä ylempänä miesten sarjoissa pelaaville)
5) Naisten Harrastesarja (ei jalkapalloa Ykkösessä ja sitä ylempänä naisten sarjoissa tai T18 SM-sarjassa pelaaville)
6) Naisten Fair Play -sarja (ei jalkapalloa Nelosessa ja sitä ylempänä naisten sarjoissa tai T18 SM-sarjassa ja Ykkösessä pelaaville)

Palkinnot:
Jokaisen sarjan kolme parasta joukkuetta palkitaan virallisilla Suomen Palloliiton SM-mitaleilla (12 mitalia/joukkue). Sarjan voittaja saa omaksi mestaruuspokaalin.
Turnauksessa ei valitettavasti järjestetä oheiskilpailuita tänä vuonna.

Muuta huomoitavaa:
Kilpailun järjestäjä ei vakuuta pelaajia, vaan pelaajat pelaavat tapahtumassa omalla vastuullaan. Kenttäalueilla ja pukukopeissa kaikkien päihteiden käyttö on kielletty. Pelaaja/joukkue, joka ei ole "pelikunnossa" suljetaan sarjasta. Kenttäalue pidetään myös savuttomana. Turnauksessa palvelee ensiapuryhmä.

Mahdolliset yhteydenotot sähköpostitse, yhteystiedot sivun alaosassa.

Tulospalvelu

Miehet Harraste