Valmennus- ja junioripäälliköiden sekä urheilujohtajien foorumit kesäkuussa

Valmennus- ja junioripäälliköiden sekä urheilujohtajien foorumit järjestetään kesäkuussa yhdessä Huuhkaja- ja Helmaripolun urheilutoiminnan tiedolla johtamisen alueellisen tilaisuuden kanssa - laita päivät ja aikataulut ylös!

Kuvituskuva.

16.4.2024 klo 10:23

Seuran urheilutoiminnasta vastaaville henkilöille kohdennetuissa foorumeissa verkostoidutaan ja jaetaan seurojen parhaita malleja sekä esimerkkejä. Kesäkuun alueelliset foorumit yhdistetään Huuhkaja- ja Helmaripolun urheilutoiminnan tiedolla johtamisen alueellisen tilaisuuden kanssa.

Luvassa on kansainvälisten analyysien tarkempaa työstämistä yhdessä, parhaiden pelaajakehityksen seuraesimerkkien jakamista sekä Huuhkaja- ja Helmaripolun 2025- toiminnan sekä haun esittelyä.

Tapahtumat toteutetaan sekä kasvotusten että etäkokouksena neljällä paikkakunnalla. Aikataulujen sopiessa paremmin voit osallistua myös toisen alueen tapahtumaan ollessasi estynyt oman alueesi tapahtumaan.

Merkkaa päivämäärät ja alustavat kellonajat jo ylös!

Ilmoittautuminen tapahtumiin TÄSTÄ --> https://forms.office.com/e/13J0t2BBPK

Läntinen alue, Tampere: tiistai 4.6. klo 13:00 - 16:00 alkaen. Tapahtuma sisältää halutessasi myös Helmareiden EM-karsintaottelun Tammelan stadionilla.

Pohjoinen alue, Oulu: torstai 6.6. klo 13:30 - 17:00.

Itäinen alue, Kuopio: maanantai 10.6. klo 13:30 - 17:00.

Eteläinen alue, Helsinki: keskiviikko 12.6. klo 13:30 - 17:00.

Seurafoorumit - Palloliitto.fi

Huuhkaja- ja Helmaripolku - Palloliitto.fi