Naisten Suomen Cupin ilmoittautuminen käynnissä!

Naisten Suomen Cupiin voi ilmoittautua 9.1.-12.2.2024 Tason kautta. Kilpailu käynnistyy maaliskuussa.

NSC 2024 ilmoittautuminenKuva: Ⓒ SPL

9.1.2024 klo 08:00

Naisten Suomen Cup päättyi viime vuonna ensimmäistä kertaa historian saatossa Kuopion Palloseuran juhliin, kun se kaatoi HJK:n vakuuttavan esityksen jälkeen. Kilpailuun osallistui vuonna 2023 ennätykselliset 64 joukkuetta, joka kielii paluun tulos tai ulos -formaattiin olleen myös naisissa hyvä päätös.

Nyt on kuitenkin aika kääntää katseet kohti tulevaa ja avata ilmoittautuminen vuoden 2024 kilpailuun.

Marraskuussa uutisoitiin Suomen Cupin Superviikonlopusta, joka huipentuu tästä vuodesta alkaen Tammelan uudella stadionilla. Tammelassa pelataan niin Suomen Cupin kuin myös Regions' ja Roots Cupien loppuottelut. Naisten Regions' Cup on tarkoitettu parhaiten Suomen Cupissa menestyville Kakkosen joukkueille ja T18 SM-joukkueille, kun taas Roots Cup on tarkoitettu parhaille Kolmosen, ja sitä alempana pelaaville, joukkueille.

Naisten Suomen Cupin ilmoittautuminen alkaa tänään, 9.1.2024 ja päättyy 12.2.2024. Ilmoittautuminen tapahtuu Taso-järjestelmässä. Mukaan voivat ilmoittautua naisten joukkueet ja T18 SM-karsinnan (11) joukkueet.

Suomen Cupin infosivuilla on tietoa turnauksesta ja sen aikatauluista. Säännöt ovat myös luettavissa täältä.

Lisätiedot:

Tomi Leivo-Jokimäki, kehityspäällikkö