Huuhkajien kesäkuun toinen ottelu selvillä – Suomi haastaa Portugalin

Huuhkajat kohtaa Portugalin Lissabonissa 4. kesäkuuta ja Skotlannin Glasgow'ssa 7. kesäkuuta.

Portugali isännöi Huuhkajia Lissabonissa.

7.2.2024 klo 11:00

Suomen ja Portugalin välinen ottelu pelataan José Alvalade -stadionilla Lissabonissa tiistaina 4. kesäkuuta Suomen aikaa kello 21.45.

FIFA-rankingin seitsemännellä sijalla oleva Portugali pelaa kesän EM-kisoissa F-lohkossa voitettuaan karsintalohkonsa. Saksassa pelattava EM-lopputurnaus käynnistyy 14. kesäkuuta.

Portugali-ottelun jälkeen Suomi kohtaa Skotlannin Hampden Parkilla Glasgow'ssa perjantaina 7. kesäkuuta.

Huuhkajien kisapaikka ratkeaa maaliskuun EM-jatkokarsinnoissa

Wales isännöi Suomea jatkokarsintojen välierässä Cardiff City -stadionilla torstaina 21. maaliskuuta. Mikäli Suomi voittaa Walesin, kohtaa Huuhkajat Olympiastadionilla jatkokarsintojen A-polun finaalissa tiistaina 26. maaliskuuta Puolan ja Viron välisen välierän voittajan.

Jos Huuhkajat häviää välieränsä, pelaa se Olympiastadionilla A-maaottelun toisen välierän häviäjää vastaan. Maaliskuun kotiottelun lipunmyynti on käynnissä, hanki lippusi täältä.

Jatkokarsintojen A-polun voittaja pelaa kesän 2024 EM-lopputurnauksessa lohkossa D, jossa se kohtaa Hollannin, Itävallan ja Ranskan.

Huuhkajien UEFA Nations League -lohko arvotaan torstaina

Kauden 2024–2025 UEFA Nations League -lohkot arvotaan Pariisissa torstaina 8. helmikuuta Suomen aikaa kello 19.00. Arvontaa voi seurata UEFA:n sivuilta sekä Yle Areenasta. Suomi pelaa syksyllä käynnistyvässä Nations Leaguessa B-liigassa. Huuhkajat lähtee arvontaan kakkoskorista. Lue lisää arvonnasta täältä.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä