Huuhkajien kausikorttimyynti on alkanut ennätystahtia

Huuhkajat palaa syksyllä kotiyleisön eteen yli puolen vuoden tauon jälkeen, kun Suomi kohtaa UEFA Nations Leaguen B2-lohkossa Irlannin, Englannin ja Kreikan Helsingin Olympiastadionilla.

Täysi Olympiastadion loi hienon tunnelman San Marino -otteluunKuva: Ⓒ Juha Tamminen /Juha Tamminen

7.5.2024 klo 17:43

Huuhkajien syksyn Nations League -otteluiden kausikorttimyynti käynnistyi torstaina 25.4. Maajoukkuekirjeen tilaajien etuosto-oikeudella ja jatkui maanantaina 5.5. yleisellä myynnillä. Kaikki kolme kotiottelua kattavien kausikorttien kysyntä on ollut poikkeuksellisen kovaa.

– Ennätyksellistä, ehdottomasti. Kausikorttilaisten määrä on kasvanut tasaisesti sen jälkeen, kun olemme siirtyneet uudistetulle Olympiastadionille ja näyttää hyvin todennäköiseltä, että kasvu jatkuu vahvana myös tänä vuonna, Palloliiton markkinointipäällikkö Mikko Laitinen sanoo.

Myynti on käynnistynyt erityisen vauhdikkaasti edullisimpien hintaluokkien paikoille.

– Paikkoja on yhä jäljellä kaikkiin katsomonosiin, mutta erityisesti näissä edullisemmissa hintakategorioissa olemme nähneet selvää kysyntäpiikkiä aikaisempaan verrattuna. Esimerkiksi edullisimman hintakategorian, sekä K18-anniskelukatsomoiden paikoista on myyty puolentoista viikon aikana jo noin 20–25 %.

Huuhkajien Nations League -otteluiden hinnoittelussa on käytössä kaikkiaan seitsemän eri hintakategoriaa, joista edullisimpaan kausikortit maksavat vain 76 euroa.

Kausikortin ostamalla säästää hintakategoriasta riippuen vähintään 15 % yksittäisten lippujen hintoihin verrattuna, ja samalla varmistaa haluamansa paikat Olympiastadionilla kaikkiin syksyn huippuotteluihin Irlantia, Englantia ja Kreikkaa vastaan.

– Jonkin verran osviittaa antaa, että myimme nyt alle viikossa saman verran kausareita kuin edellisissä ja ennätyksiä rikkoneissa EM-karsinnoissa ensimmäisen kuukauden aikana. On vielä liian aikaista arvioida, millaisena tahti jatkuu tulevina viikkoina, mutta mikäli haluaa varmistaa paikat tietystä katsomonosasta, en suosittele jättämään ostopäätöstä kesäkuulle, kun yksittäisten lippujen myynti alkaa, Laitinen sanoo.

Yksittäisten lippujen myynti Huuhkajien Nations League -otteluihin alkaa torstaina 6. kesäkuuta klo 15.00 Maajoukkuekirjeen tilaajien etuosto-oikeudella. Jäljelle jääneet yksittäisliput tulevat yleiseen myyntiin keskiviikkona 12. kesäkuuta klo 15.00.

Kausikortit ovat hankittavissa myös yksittäisten otteluiden lipunmyynnin alettua, niin kauan, kun kaikkiin otteluihin on lippuja saatavilla.

Tervetuloa luomaan yhdessä Olympiastadionille Suomen parasta tunnelmaa vuonna 2024, kun Huuhkajien matka kohti kesän 2026 MM-lopputurnausta alkaa!

Huuhkajien tulevat ottelut

Ladataan otteluita