Huuhkajien UEFA Nations League -kotiotteluiden lipunmyynnin aikataulu ja hinnoittelu

Huuhkajat kohtaa syksyllä Nations Leaguen B-liigassa Kreikan, Englannin ja Irlannin. Kotiotteluiden lipunmyynnin aikataulu ja hinnoittelu on nyt julkaistu.

Huuhkajat pelaa Nations League -kotipelinsä Olympiastadionilla.Kuva: Ⓒ SPL /Riku Laukkanen

23.4.2024 klo 19:09

Suomen Nations League -taival käynnistyy syyskuussa kahdella vierasottelulla, kun Kreikka ja Englanti isännöivät Huuhkajia.

Huuhkajat pelaa kotipelinsä Nations Leaguessa Helsingin Olympiastadionilla. Ensimmäiset kotiottelut ovat luvassa lokakuussa, jolloin Suomi kohtaa Irlannin ja Englannin.

Marraskuussa edessä on vierasottelu Irlantia vastaan ja lohkovaiheen päättävä kotiottelu Kreikkaa vastaan.

Huuhkajien ottelut syksyn Nations Leaguessa:
La 7.9.2024 21.45 Kreikka – Suomi
Ti 10.9.2024 21.45 Englanti – Suomi
To 10.10.2024 21.45 Suomi – Irlanti, Olympiastadion (Helsinki)
Su 13.10.2024 19.00 Suomi – Englanti, Olympiastadion (Helsinki)
To 14.11.2024 21.45 Irlanti – Suomi
Su 17.11.2024 19.00 Suomi – Kreikka, Olympiastadion (Helsinki)

Kotiotteluiden kausikorttimyynti käynnistyy torstaina

Kausikorttien hinnat.

– Viime vuoden Huuhkajien kotiotteluihin suomalaiset loivat yhdessä Suomen parhaan tunnelman. Yhdessä saavutimme viidessä kotiottelussa 97 % täyttöasteen ottelukohtaisen keskiarvon noustessa ennätyslukemaan 31 406. Tästä on mahtava jatkaa kohti syksyä, Olympiastadion on kauneimmillaan iltavalaistuksessa ja täynnä Huuhkajien kannattajia, Palloliiton markkinointipäällikkö Mikko Laitinen kertoo.

Kausikorttimyynti Huuhkajien Nations League -kotiotteluihin käynnistyy torstaina 25. huhtikuuta kello 15.00 maajoukkuekirjeen tilaajien etuosto-oikeudella, joka kestää maanantaihin 6. toukokuuta kello 14.00 asti. Etuosto-oikeuden voi varmistaa tilaamalla maajoukkuekirjeen joko ennen etuosto-oikeuden alkamista tai sen aikana. Tilaa maajoukkuekirje täältä: www.palloliitto.fi/maajoukkuekirje

Maajoukkuekirjeen tilaajat saavat sähköpostitse tarkemmat ohjeet etuosto-oikeuden hyödyntämiseen ennen kausikortti-/lipunmyynnin alkua.

Kausikorttien yleinen myynti alkaa maanantaina 6. toukokuuta kello 15.00. Kausikortit ovat hankittavissa myös yksittäisten otteluiden lipunmyynnin alettua.

Kausikortin ostamalla varmistat oman paikan kaikkiin kotiotteluihin ja säästät 15 %. Kausikortti koostuu kolmesta erillisestä ottelulipusta. Liput eivät ole henkilökohtaisia, vaan yksittäisiä lippuja on mahdollista antaa myös toisille tai myydä Lippu.fi:n virallisen FanSALE-jälleenmyyntikanavan kautta.

Kotiotteluiden lipunmyynnin aikataulu:

To 25.4. klo 15.00 - Ma 6.5. klo 14.00
Kausikorttien etuosto-oikeus maajoukkuekirjeen tilaajille

Ma 6.5. klo 15.00
Kausikorttien yleinen myynti

To 6.6. klo 15.00 - Ke 12.6. klo 14.00
Yksittäisten lippujen etuosto-oikeus maajoukkuekirjeen tilaajille

Ke 12.6. klo 15.00
Yksittäisten lippujen yleinen lipunmyynti

Huuhkajien otteluliput ja kausikortit myydään osoitteessa https://www.palloliitto.fi/liput

Lippujen hinnoittelu

Yksittäisten lippujen hinnoittelu.

Alennusryhmät (esim. 6–17-vuotiaat, opiskelijat, eläkeläiset) saavat noin 30 % alennuksen normaalihinnoista. Poikkeuksena marraskuun Kreikka-ottelussa lasten ja nuorten (6–17-vuotiaat) lippujen hinnat ovat -50 % normaalihinnoista. Jokaiseen otteluun myydään edullisia ja suosittuja joukkuelippuja (16 x 6–17v + 4 aikuista). Joukkueliput ovat marraskuun Kreikka -otteluun vielä normaalia edullisempia.

Syksyn ottelutapahtumissa tullaan näkemään myös uusia järjestelyjä varsinkin lapsiperheiden katsojakokemuksen parantamiseksi.

– Uutena asiana syksyn Huuhkajien kotiotteluihin tullaan eteläisestä kaarteesta luomaan erityisesti lapsille ja perheille suunnattu katsomonosa. Eteläisen kaarteen läheisyydessä tarjoamme erityistä ohjelmaa lapsille ja nuorille, esimerkiksi maskottimme Bubi ja Helmi vierailevat täällä muita katsomonosia aktiivisemmin. Lisäksi eteläisestä kaarteesta on kokonaan poistettu K18-katsomot, joita on sijoiteltu reilusti pohjoiseen kaarteeseen, Palloliiton tapahtumapäällikkö Antti Vanhala kertoo.

Suomen Maajoukkueen Kannattajat ry:n jäsenille kausikorttien myynti käynnistyy myös pian. Myynti tapahtuu SMJK:n kautta, lisätietoa SMJK:n nettisivuilla ja sosiaalisen median kanavissa.

Vierasotteluiden lipunmyynnistä tiedotetaan myöhemmin. Palloliiton virallinen matkanjärjestäjäkumppani Elämysmatkat tarjoaa matkapaketit kaikkiin Huuhkajien Nations Leaguen vierasotteluihin.

Huuhkajien tulevat ottelut

Ladataan otteluita