Futisstartti-koulutukset jatkuvat!

Futisstartti-koulutukset ovat seurojen järjestämiä tapahtumia pienten pelaajien vanhemmille.

Futisstartti.

21.9.2022 klo 14:25

LähiTapiolan ja Palloliiton tukemat Futisstartti-koulutukset tuovat seurat ja perheet lähemmäksi toisiaan heti harrastuksen alussa. Näin seurat voivat varmistaa suunnitelmallisesti, että vanhemmat ovat mukana lastensa jalkapalloharrastuksessa. Tavoitteena on tehdä jalkapallosta niin kiva ja merkityksellinen harrastus, että se voi pysyä mukana lapsen ja perheen arjessa läpi elämän.

Futisstartti tarjoaa koulutuksiin joustavan pohjan, jota kukin seura voi tuunata mieleisekseen omia tarpeitaan varten. Futisstartti-toiminnan tavoitteena on myös kasvattaa yhteisöllisyyttä ja nostaa vapaaehtois- ja seuratyön arvostusta.

Palloliiton seurakehittäjä Toni Räisänen suosittelee Futisstarttia kaikille seuroille. Konseptista on saatu kauttaaltaan hyvää palautetta, ja sitä on käytetty jo yli 100 eri seurassa ympäri Suomea.

- Visionamme on olla Suomen paras harrastuksen alkuun saattaja, niin lapsifutaajan kuin vanhemman näkökulmasta, Räisänen kommentoi.

- Futisstartti on tarjolla kaikille asiasta kiinnostuneille seuroille. Materiaaliin kannattaa ehdottomasti tutustua ja ottaa käyttöön omassa seuraympäristössä, Räisänen jatkaa.

Seurat voivat tulla mukaan Futisstarttiin ottamalla yhteyttä alueen seurakehittäjään, Toniin tai Paavo Kurkaahan!

Toni Räisänen, toni.raisanen@palloliitto.fi, +358504145938
Paavo Kurkaa, paavo.kurkaa@palloliitto.fi, +358406449566