Seurojen Ääni -seminaarit

Seurojen Ääni -seuraseminaarit ovat vuosittainen kohtaaminen alueen seurojen kesken.

Seurojen Ääni -seminaarit

Seminaarien tavoitteena on vahvistaa jalkapalloperheen yhtenäisyyttä, kehittää osaamista jakamalla hyviä malleja sekä nostamalla esiin onnistumisia.  Lisäksi tavoitteena on edistää strategisia valintoja seuratoiminnassa. Seurojen Ääni -seminaarit ovat tärkeä osa Seurojen Palloliiton seuradialogia ja yksi tapa osallistua ja verkostoitua sekä vaikuttaa Palloliiton toimintaan ja sen kehittämiseen.

Seminaarit on tarkoitettu seurojen operatiivisille toimijoille ja luottamusjohdolle. Ohjelma rakentuu suomalaisen jalkapallon ja futsalin toimintastrategian valintojen ja ajankohtaisten teemojen ympärille.

Järjestettyjen Seurojen Ääni -seuraseminaarien materiaalit löydät alla olevilta alueellisilta välilehdiltä.

Tulevat Seurojen Ääni -seminaarit

Edellisen Seurojen Ääni -seminaarin materiaalit ja tallenteet

Seurojen Ääni 2022 - Valtakunnallinen osio

Koronapandemia aiheutti muutoksia myös vuoden 2022 seminaareihin. Helmikuulle aikataulutettujen alueellisten seminaarien sijaan järjestimme valtakunnallisen seminaarin webinaarina perjantaina 11.2. ja alueelliset seminaarit siirtyivät huhtikuulle.

Alta löydät webinaarin tallenteen sekä tärkeimmät materiaalit.

Eteläinen

Taneli Haara

Aluepäällikkö, eteläinen alue | Seurakehittäjä, Eteläinen

taneli.haara@palloliitto.fi