Harjoitevinkit päiväkodeille

Harjoitemateriaaleja päiväkoteihin liikunnan määrän, ilon ja laadun lisääminen jalkapallon ja futsalin avulla.

Materiaalit päiväkodeille

Materiaalipankista löydät harjoitteita, leikkejä ja pelejä. Osana päiväkodin arkea voit myös hyödyntää materiaaleista löytyvää muuta jalkapalloaiheista materiaalia kuten riimittelyjä, sanataide-tehtäviä ja syntymäpäivämateriaaleja.

Lue ja Liiku -materiaalit

Lue ja Liiku -kampanjan materiaaleilla tuetaan sekä liikkumista että lukemisen taitoja.

Pustan ja Pampan Futisseikkailu

Paketti, joka vie sinut ja lapset vauhdikkaalle seikkailulle. Kuuden kerran kokonaisuus on suunnattu noin 5-6 -vuotiaille lapsille. Jokainen futisseikkailu alkaa sadulla, jonka jälkeen suunnataan liikkumaan. Seura voi esimerkiksi käydä vetämässä ensimmäisen tapahtuman ja ohjeistaa seuraavat tapahtumat ohjekorttien mukaan, sekä jättää kortit päiväkotiin. Laminoituja tehtäväkortteja saat myös alueesi seurakehittäjältä.
Materiaali sisältää kuuden tapahtuman tehtäväkortit (satu, pelit, leikit, tehtäväradat)

Pustan ja Pampan musapalloilu

Musapalloilutunti tukee kehonhallintaa, jalkojen motoriikkaa ja rytmiikan kehittymistä. Musiikin välittömät vaikutukset aivotoimintaan oppimistilanteessa perustuvat musiikin luomaan tunnelmaan ja tahdistumiseen.
Kokonaisuuteen kuuluu:

• Valmiiksi laaditut liikuntatehtävät

• Musiikkina monille tuttu Vauhtivarpaat CD-levy, löydät kappaleita myös Spotifystä Sykkivät Sydämet (Liikuntaleikkikoulu) -soittolistalta.

• Käytännönläheinen koulutus ohjaajille

Seuraa meitä