Uutta toimintaa ja harrastajia seuraan ketterällä kehittämisellä

Ketterä kehittäminen auttaa seuroja rakentamaan uutta toimintaa ja kehittämään nykyistä toimintaa uusille kohderyhmille.

Tervetuloa ketterän kehittämisen maailmaan!

Kyseessä on ketterän kehittämisen malliin perustuva valmennus seuroille. Palloliiton seurakehittäjä Petri Selkee on järjestänyt seuroille Ketterän Kehittämisen Verkkotyöpajoja, joiden tavoitteena on ollut löytää toimivia tapoja toteuttaa menestyvää toimintaa uusille kohderyhmille.

Mistä lisää resursseja seuraan?

Resurssien kanssa painiminen yhdistää varmasti kaikkia suomalaisia seuroja.

- Jos ajatellaan jalkapalloseurojen pieniä resursseja, kehittämistä kannattaa tehdä kevyin kokeilun ja oppia tekemällä. Näin uuttaa oppimista ja toimintaa syntyy vähemmällä energialla ja suunnittelun sijasta tapahtuu, kertoo verkkotyöpajan valmentaja ja Palloliiton seurakehittäjä Petri Selkee.

- Verkkotyöpajojen yhteydessä seurojen kanssa käydyissä keskusteluissa nousee toistuvasti esiin yksi teema - resurssit. Resurssien kanssa painiminen yhdistää varmasti kaikkia suomalaisia seuroja. Työpajoissa käymme läpi ajatuksia siitä, kuinka löytää lisää euroja seuratoimintaan ja kuinka niitä voisi käyttää, Selkee avaa.

Ketterän kehittämisen mallin lisäksi Selkeen johdolla pääsee tutustumaan tehokkaaseen digimarkkinointiin ja sosiaalisen median hyödyntämiseen seurojen jäsenhankinnassa.
Selkee vetää myös podcasteja joissa käsitellään Ketterää kehittämistä sekä Palloliiton strategiapodgastissa uuden toiminnan käynnistämistä seuroissa.

Podcastit ja digimarkkinoinnin verkkokoulutukset löydät omilta välilehdiltään.

Lisätietoa ketterästä kehittämisestä

Valtakunnallinen

Petri Selkee

Seurakehittäjä, seuravetoinen harrastejalkapallo, Valtakunnallinen

petri.selkee@palloliitto.fi

Harrastejalkapallosta kiinnostuneiden kohderyhmien odotusten selvittäminen. Harrastajien tarpeista lähtevien konseptien rakentaminen, pilotointi ja levittäminen yhdessä seurojen kanssa. Seurojen pelaajarekrytointia kehittävien toimenpiteiden ja koulutusten laatiminen.

Seuraa meitä

Liity postituslistalle