Uutta toimintaa ja harrastajia seuraan ketterällä kehittämisellä

Ketterä kehittäminen auttaa seuroja rakentamaan uutta toimintaa ja kehittämään nykyistä toimintaa uusille kohderyhmille.

Tervetuloa ketterän kehittämisen maailmaan!

Kyseessä on ketterän kehittämisen malliin perustuva valmennus seuroille. Palloliiton seurakehittäjä Petri Selkee on järjestänyt seuroille Ketterän Kehittämisen Verkkotyöpajoja, joiden tavoitteena on ollut löytää toimivia tapoja toteuttaa menestyvää toimintaa uusille kohderyhmille. Selkee vetää myös podcasteja joissa käsitellään Ketterää kehittämistä sekä Palloliiton strategiapodgastissa uuden toiminnan käynnistämistä seuroissa.

Ketterän kehittämisen verkkotyöpajat

Ketterän Kehittämisen Verkkotyöpaja on rakennettu auttamaan seuroja rakentamaan uutta toimintaa tai kehittämään olemassa olevaa toimintaa uusille kohderyhmille, seuran omista lähtökohdista. Käymme verkkotyöpajoissa läpi ajatuksia siitä, kuinka löytää lisää euroja seuratoimintaan ja kuinka niitä tehokkaasti kohdentaa seuran kehittämiseen. Herätämme keskustelua, tuomme esille uusia toimintatapoja, "out of the box" ajattelua sekä autamme seuraasi kehittämään toimintaa myös perinteisten toiminnan ulkopuolelle.

Lisätietoa ketterästä kehittämisestä

Valtakunnallinen

Petri Selkee

Seurakehittäjä, seuravetoinen harrastejalkapallo, Valtakunnallinen

petri.selkee@palloliitto.fi

Harrastejalkapallosta kiinnostuneiden kohderyhmien odotusten selvittäminen. Harrastajien tarpeista lähtevien konseptien rakentaminen, pilotointi ja levittäminen yhdessä seurojen kanssa. Seurojen pelaajarekrytointia kehittävien toimenpiteiden ja koulutusten laatiminen.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä