P15 Kai Pahlman SM- lopputurnaus, 11v11, 16 joukkuetta -  21.-24.10.2021
Liiga Etelä: EL-Mitalisarja sijoille 1.-6. sijoittuneet, ja EL-jatkosarja 1.-4. sijoittuneet (yksi joukkue/seura).
Liiga Pohjoinen: Yläloppusarjan sijoille 1.-5. sijoittuneet.

P14 I-taso, 11v11, 16 joukkuetta - 6.-8.8.2021
Liiga Etelä: 1.-8. sijoittuneet, karsinnan voittajat: EL9. v Länsi Ykkönen 1. ja EL10. v Etelä Ykkönen 1.
Liiga Pohjoinen: Kevään Yläloppusarjan 1.-5. sijoittuneet.

P14 II-taso, 11v11, 8 joukkuetta - 6.-8.8.2021
Liiga Etelä: 11.-12. sijoittuneet ja karsinnan häviäjät.
Etelä Ykkönen: 2. sijoittunut, jos turnausjärjestäjä kuuluu Liiga Pohjoisen alueelle.
Liiga Pohjoinen: Kevään Yläloppusarjan 6. sijoittunut ja Alaloppusarjan 1. sijoittunut.
Alaloppusarjan 1.-2. sijoittuneet, jos turnausjärjestäjä kuuluu Liiga Etelän alueelle.

P13 I-taso, 11v11, 16 joukkuetta - 30.7.-1.8.2021
Liiga Pohjoinen: Kevään Yläloppusarjan 1.-5. sijoittuneet.

P13 II-taso, 11v11, 8 joukkuetta - 30.7.-1.8.2021
Liiga Etelä: 11.-12. sijoittuneet ja karsinnan häviäjät.
Liiga Pohjoinen: Kevään Yläloppusarjan 6. sijoittunut ja Alaloppusarjan 1. sijoittunut.

KIINTIÖT JA TÄYDENNYSMENETTELY
Järjestäjällä on automaattinen paikka kaikissa turnauksissa.

Mahdolliset täydennykset I -tasolle otetaan ensisijaisesti luopuneen joukkueen sarjasta ja sen jälkeen luopuneen joukkueen omalta alueelta. Tason II täydennys otetaan luopuneen joukkueen omalta alueelta. Järjestävän joukkueen paikka täydennetään yllä olevin periaattein.

LOPPUTURNAUKSEN OSALLISTUMISMAKSUT JA KUSTANNUKSET
- Kai Pahlman SM-lopputurnaus: 400 euroa,
- SPL P15-13, taso I ja II: 300 euroa.

Lisäksi joukkue vastaa omista kustannuksistaan (matkat, majoitus, ruoka ym.). Järjestävä seura on velvollinen tarjoamaan joukkueille kohtuuhintaisen ruokailupaketin ja majoitusvaihtoehdon.

EDUSTUSOIKEUS
- pelaajalla tulee olla edustusoikeus seurassa, jota hän näissä kilpailuissa edustaa. Poikkeuksena on tilanne, jossa kilpailuun osallistuvien seurojen välillä on hyväksytty yhteisjoukkuesopimus. Myönnetyt kaksoisedustusluvat (KE) ovat voimassa.
- yhteisjoukkueen toiminnan tulee käsittää vähintään yksi sarjakausi, eikä sitä voida perustaa vain erilliseen yksittäiseen kilpailuun tai sen karsintaan osallistumiseksi.
- lopputurnaukseen selvinnyt joukkue voi käyttää vapaasti oman seuran pelaajia, mutta sama pelaaja ei saa pelata kahdessa eri lopputurnauksessa samassa ikäluokassa. Poikkeuksena maalivahti, joka voi pelata maalivahtina saman ikäluokan kahdessa eri lopputurnauksessa.
- yli-ikäisiä voi käyttää I - ja II -tasolla kilpailumääräysten mukaan. Lopputurnauksessa yli-ikäisyysluvalla pelaavalla tulee olla kevätkierroksella voimassa ollut yli-ikäisyyslupa.
- yhdellä seuralla voi I –tason lopputurnauksessa olla vai yksi joukkue. II –tason lopputurnauksessa voi olla kaksi joukkuetta.
- sarjaotteluissa saatu pelikielto ei koske lopputurnausta, ellei kyseessä ole erillinen kurinpitoelimen määräämä määräaikainen pelikielto.

TURNAUSJÄRJESTELYIDEN HAKU
Suomen Palloliiton päättää nuorten lopputurnausten järjestämisoikeuden hakemusten perusteella. Hakemus laaditaan määräpäivään mennessä Palloliiton internet -sivuilla olevalle sähköiselle lomakkeelle. Hakemuksesta tulee ilmetä käytettävissä olevat pelikentät ja majoituspaikka sekä muita järjestämiseen liittyviä pääseikkoja (paikalliskuljetukset, päävastuuhenkilöt ym.). Lopulliset päätökset järjestäjistä tehdään 28.2. mennessä. Anomuslomakkeelle tästä.

JÄRJESTÄJÄT Tulospalvelu Järjestäjä Vastuuhenkilö Paikkakunta Päivämäärä
Kai Pahlman SM -lopputurnaus