Liput Helmareiden kotiotteluihin >>

Helmarit pelaa Hollantia vastaan EM-kisojen kenraalissa

Suomen valmistautuminen EM-lopputurnaukseen jatkuu Turussa pelattavan Japani-ottelun jälkeen Hollannissa.

Naisten A-maajoukkue kohtaa toisen huippuluokan vastustajan ennen heinäkuun alussa käynnistyvää ja Englannissa pelattavaa EM-lopputurnausta. Suomi kohtaa ensin Japanin kotikentällä Turussa maanantaina 27.6., minkä jälkeen joukkue matkustaa Hollantiin viimeistelläkseen kisavalmistautumisen hallitsevaa Euroopan mestaria vastaan.

Enschedessä De Grolsch Veste -stadionilla lauantaina 2.7. kello 19.00 Suomen aikaa pelattava Hollanti-Suomi toimii maajoukkueen kenraaliharjoituksena ennen Englantiin matkustamista.

Kannusta Helmareita kotona!

Ottelu on katsottavissa suorana lähetyksenä Ylen kanavilla.

Kannusta Helmareita kotona ja jaa ottelutunnelmiasi sosiaalisessa mediassa #Helmarit, #NEDFIN ja #MeOlemmeSuomi! Jaamme parhaita tunnelmapaloja pitkin otteluiltaa Helmareiden sosiaalisen median kanavissa!

Kannustetaan Helmarit voittoon! Yhdessä, me olemme Suomi!

Hanki fanituotteet kotikatsomoon Maajoukkueen verkkokaupasta!

Liity maajoukkueiden postituslistalle – saat alennuksen Helmareiden ottelulipuista!

Lisäksi saat alennusta Maajoukkueen verkkokaupan tuotteista!

Maajoukkuekirjeen tilaus

Seuraa Helmareita somessa