Liput Huuhkajien kotiotteluihin >>

Kesäkuun UEFA Nations League -urakka jatkuu vieraskentällä!

Huuhkajat pelaa Nations Leaguessa B-liigan lohkossa 3, jossa vastaan asettuvat Bosnia-Hertsegovina, Montenegro ja Romania. Nations Leaguen otteluohjelma on kesäkuun osalta tiukka, sillä kahden viikon sisällä pelataan kokonaisuudessaan neljä ottelua. Kotiotteluiden lisäksi Huuhkajat pelaavat vieraissa Romaniaa vastaan lauantaina 11.6. ja Bosnia-Hertsegovinaa vastaan tiistaina 14.6.

Kannusta Huuhkajia kotona!

Yle on vahvasti mukana Huuhkajien matkassa ja kaikki Huuhkajien Nations League -ottelut on nähtävissä suorana lähetyksenä Ylen kanavilla.

Jaa ottelutunnelmiasi sosiaalisessa mediassa #Huuhkajat #BIHFIN ja #MeOlemmeSuomi sekä tägää julkaisuihin @Huuhkajat! Jaamme parhaita tunnelmapaloja pitkin otteluiltaa Huuhkajien sosiaalisen median kanavissa.

Kannustetaan Huuhkajat voittoon! Yhdessä, me olemme Suomi!

Haluatko lähteä kannustamaan Huuhkajia Bosnia-Hertsegovinaan?

Ottelu pelataan Bilino Polje Stadionilla Zenicassa klo 20.45 paikallista aikaa.

Lähetämme liput tilaajille tai jaamme ne paikan päällä, riippuen isäntämaan jalkapalloliiton aikatauluista ja käytännöistä. Liput ovat pääsääntöisesti ns. kannattajakatsomoon (pääty/kulma).

UEFAn turvallisuusmääräysten ja/tai paikallisen lainsäädännön mukaisesti vierasotteluun matkustavilta faneilta kerätään erilaisia tietoja (HUOM! tiedot tarvitaan kaikilta lipunhaltijoilta, ei vain lipputilauksen tekijältä) Kerätyt tiedot voivat sisältää:

• Nimi

• Osoite

• Passinumero (jos matkustusmaan lainsäädäntö vaatii)

• Kansalaisuus

• Syntymäpaikka- ja aika (jos matkustusmaan lainsäädäntö vaatii)

• Matkustustapa (jos matkustusmaan lainsäädäntö vaatii)

• Saapumispäivä ottelupaikkakunnalle

• Lähtöpäivä ottelupaikkakunnalta

• Majoitustiedot

Jos olet kiinnostunut lähtemään kannustamaan Huuhkajia, ota yhteyttä: (SMJK:n jäsenet yhdistyksen kautta).

Valtakunnallinen

Jukka Salasuo

Lipunmyyntiasiantuntija, Valtakunnallinen

jukka.salasuo@palloliitto.fi

Palloliiton tapahtumien lipunmyyntiin liittyvät asiat. Lippu.fi yhteistyö.

Hanki fanituotteet kotikatsomoon Maajoukkueen verkkokaupasta!

Liity maajoukkueiden postituslistalle – saat alennuksen Huuhkajien ottelulipuista!

Lisäksi saat etuosto-oikeuden Huuhkajien ottelulippuihin sekä alennusta Maajoukkueen verkkokaupan tuotteista!

Maajoukkuekirjeen tilaus

Seuraa Huuhkajia somessa