Liput Huuhkajien kotiotteluihin >>

Kesäkuun UEFA Nations League -urakka jatkuu vieraskentällä!

Huuhkajat pelaa Nations Leaguessa B-liigan lohkossa 3, jossa vastaan asettuvat Bosnia-Hertsegovina, Montenegro ja Romania. Nations Leaguen otteluohjelma on kesäkuun osalta tiukka, sillä kahden viikon sisällä pelataan kokonaisuudessaan neljä ottelua. Kotiotteluiden lisäksi Huuhkajat pelaavat vieraissa Romaniaa vastaan lauantaina 11.6. ja Bosnia-Hertsegovinaa vastaan tiistaina 14.6.

Kannusta Huuhkajia kotona!

Yle on vahvasti mukana Huuhkajien matkassa ja kaikki Huuhkajien Nations League -ottelut on nähtävissä suorana lähetyksenä Ylen kanavilla.

Jaa ottelutunnelmiasi sosiaalisessa mediassa #Huuhkajat #ROUFIN ja #MeOlemmeSuomi sekä tägää julkaisuihin @Huuhkajat! Jaamme parhaita tunnelmapaloja pitkin otteluiltaa Huuhkajien sosiaalisen median kanavissa.

Kannustetaan Huuhkajat voittoon! Yhdessä, me olemme Suomi!

Haluatko lähteä kannustamaan Huuhkajia Romaniaan?

Ottelu pelataan Giulești Stadiumilla Bukarestissa klo 21.45 paikallista aikaa.

Lähetämme liput tilaajille tai jaamme ne paikan päällä, riippuen isäntämaan jalkapalloliiton aikatauluista ja käytännöistä. Liput ovat pääsääntöisesti ns. kannattajakatsomoon (pääty/kulma).

UEFAn turvallisuusmääräysten ja/tai paikallisen lainsäädännön mukaisesti vierasotteluun matkustavilta faneilta kerätään erilaisia tietoja (HUOM! tiedot tarvitaan kaikilta lipunhaltijoilta, ei vain lipputilauksen tekijältä) Kerätyt tiedot voivat sisältää:

• Nimi

• Osoite

• Passinumero (jos matkustusmaan lainsäädäntö vaatii)

• Kansalaisuus

• Syntymäpaikka- ja aika (jos matkustusmaan lainsäädäntö vaatii)

• Matkustustapa (jos matkustusmaan lainsäädäntö vaatii)

• Saapumispäivä ottelupaikkakunnalle

• Lähtöpäivä ottelupaikkakunnalta

• Majoitustiedot

Jos olet kiinnostunut lähtemään kannustamaan Huuhkajia, ota yhteyttä: (SMJK:n jäsenet yhdistyksen kautta).

Valtakunnallinen

Jukka Salasuo

Lipunmyyntiasiantuntija, Valtakunnallinen

jukka.salasuo@palloliitto.fi

Palloliiton tapahtumien lipunmyyntiin liittyvät asiat. Lippu.fi yhteistyö.

Hanki fanituotteet kotikatsomoon Maajoukkueen verkkokaupasta!

Liity maajoukkueiden postituslistalle – saat alennuksen Huuhkajien ottelulipuista!

Lisäksi saat etuosto-oikeuden Huuhkajien ottelulippuihin sekä alennusta Maajoukkueen verkkokaupan tuotteista!

Maajoukkuekirjeen tilaus

Seuraa Huuhkajia somessa