Unelma Cuppi

Unelma Cuppi on aikuisten naisten harrastejalkapalloturnaus.

Unelma Cuppi naisten harrasteturnauksen logo

Unelma Cuppi

Turnausinfo

Aikuisten naisten Unelma Cuppi pelataan Myyrmäen jalkapallostadionilla os. Raappavuorentie 6, Vantaa. Kenttä on kansainvälisen tason tekonurmikenttä, lisäksi tarvittaessa käytössä on Myyrmäen jalkapallohalli. Stadionilla on katetut katsomotilat ja runsaasti pukuhuonetilaa osallistujille.

Turnaukset pelataan aina syyskuun puolivälissä. Seuraava turnaus pelataan 17.9.2022.

Kerää 6-8 hengen joukkue ja tule nauttimaan aidosta liikunnan ilosta! Turnauspäivänä pääset joukkueesi kanssa pelaamaan useita pelejä muita naisjoukkueita vastaan kannustusjoukkojen edessä. Oman joukkueen lisäksi kannattaa mukana tuoda vahva kannattajajoukko, joka sparraa joukkueenne mahtavaan suoritukseen. Luvassa on tiimihengen nostatusta, vauhdikasta menoa, makeita palkintoja ja ennen kaikkea pelaamisen iloa. Tapahtuman tärkein päämäärä on hauskanpito! Unelma Cuppi on aikuisten naisten tapahtuma, joten kaikkien pelaajien tulee olla vähintään 18-vuotiaita.

Osallistumismaksu on 230 €. Mikäli joukkue luopuu ennen ilmoittautumisajan päättymistä, palautetaan jo maksettu osallistumismaksu. Mikäli joukkue luopuu ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen, maksuja ei palauteta. Mikäli maksua ei ole suoritettu määräaikaan mennessä, ei joukkuetta oteta mukaan turnaukseen.

Tulospalvelu ja ilmoittautuneet joukkueet

Turnauksen ilmoittautuneet joukkueet. Turnauksen lohkojaot ja otteluohjelmat tulossa tulospalveluun.

Turnauksessa palkitaan päivän paras peliasu, parhaat tsemppaajat ja valitaan lehdistön unelmajoukkue. Mikäli erikoispalkinnon saanut joukkue ei ole paikalla palkintojenjaossa, otamme joukkueeseen yhteyden jälkikäteen palkintojen toimittamiseksi.

A -Cupin lohkovoittajat palkitaan mestaruuspokaalilla.
B-D-Cupin kolme parasta joukkuetta palkitaan mitalein, 12 kpl/joukkue. Lisäksi kunkin sarjan voittajalle mestaruuspokaali.

Lisätietoa Unelma Cuppi-tapahtumasta

Valtakunnallinen

Ulla Kaasinen

Harrastejalkapalloasiantuntija, Valtakunnallinen

ulla.kaasinen@palloliitto.fi

Harrastetapahtumien ja valtakunnallisten tapahtumien koordinointi ja kehittäminen, jalkapallon ja futsalin KKI-lopputurnaukset, nuorten SM-ja SPL-lopputurnaukset.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä