Simo Syrjävaara Futsal Cup

Aikuisten harrastejoukkueiden futsalin SM-turnaus.

Turnausinfo ja ilmoittautuminen

Aikuisten harrastejoukkueiden futsalin SM-turnaus, Simo Syrjävaara Futsal Cup pelataan Esport Arenalla Tapiolan Urheilupuistossa os. Koivu-Mankkaantie 5, Espoo.

Mukaan otetaan 100 ensimmäisenä ilmoittautunutta. Osallistuva joukkue voi olla SPL:n jäsenseuran joukkue tai kaveriporukka.

Seurajoukkueet ilmoittautuvat kirjautumalla Tasoon.
Kaveriporukat, joiden yhteyshenkilöllä ei ole Pelipaikan PalloID:tä, ilmoittautuvat tästä.

Joukkueen yhteyshenkilön tulee olla rekisteröitynyt Pelipaikassa joukkuetoimihenkilöksi, jotta hän pääsee käyttämään Tasoa ja hallinnoimaan joukkueen pelaajaluetteloa. Mikäli sinulla ei ole PalloIDtä, rekisteröidy Pelipaikassa ennen ilmoittautumista. Myös pelaajat rekisteröidään Pelipaikassa.
NÄMÄ MUOKATTAVA, KUN OHJEET SIIRRETTY TUKEEN.
Lue lisää harrastetoimijan rekisteröitymisestä > Harrastejoukkueen yhteyshenkilön rekisteröinti Pelipaikkaan - ohje yhteyshenkilölle
Lue lisää seurattoman harrastepelaajan rekisteröitymisestä >
Harrastepelaajan rekisteröinti Pelipaikkaan - ohje pelaajille
Lue lisää harrastepelaajan rekisteröinnistä seuraan >
Harrastepelaajien rekisteröinti - ohje seurakäyttäjälle

Osallistumismaksu on 230 €. Mikäli joukkue luopuu ennen ilmoittautumisajan päättymistä, palautetaan jo maksettu osallistumismaksu. Mikäli joukkue luopuu ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen, peritään 50% osallistumismaksusta. 15.3. jälkeen maksuja ei palauteta. Mikäli maksua ei ole suoritettu määräaikaan mennessä, ei joukkuetta oteta mukaan turnaukseen.

Suomen futsal-pioneeri Simo Syrjävaara

Simo Syrjävaara nauraa yhdessä Gunnar Yliharjun kanssa futsalkentän laidalla

Simo Syrjävaara

Simolla on omat Facebook-sivut - tykkää jos tykkäät!

Lisätietoa Simo Syrjävaata Futsal Cupista

Valtakunnallinen

Ulla Kaasinen

Harrastejalkapalloasiantuntija, Valtakunnallinen

ulla.kaasinen@palloliitto.fi

Harrastetapahtumien ja valtakunnallisten tapahtumien koordinointi ja kehittäminen, jalkapallon ja futsalin KKI-lopputurnaukset, nuorten SM-ja SPL-lopputurnaukset.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä