Kaleva Cup

Kaleva Cup

Kaleva Cup on kutsuturnaus Pohjoisen alueen sarjoissa pelaaville P/T12 joukkueille. Joukkueet jaetaan  kahteen arvontakoriin P12 Ykkösen kevätkierroksen sijoitusten mukaan.

Pojat P12

Osallistumisoikeus poikien kilpailuun on Pohjoisen alueen P12 -ikäluokan Ykkösen yhdeksällä parhaalla joukkueella. Sarjaan otetaan 10 joukkuetta. Kilpailuun kutsutaan joukkue sanomalehti Kalevan levikkialueeseen kuuluvasta Pohjois-Pohjanmaan eteläosasta. Mikäli kilpailuun ei tule joukkuetta Pohjois-Pohjanmaan eteläosasta, täydennys tapahtuu täydennyksellä P12 Ykkösestä niin, ettei kahden joukkueen kiintiö per seura ylity. Osallistumismaksu on 270 €.

Joukkueet jaetaan kahteen viiden joukkueen alkulohkoon, joissa pelataan yksinkertainen sarja. Lohkojen kaksi parasta pelaa cup-systeemillä sijoista 1-4, kaksi seuraavaa sijoista 5-6, kaksi seuraavaa sijoista 7-8 ja kaksi seuraavaa sijoista 9-10.

Tytöt T12

Tyttöjen kilpailu pelataan T12-ikäluokan kahdeksan joukkueen turnauksena. Kilpailuun kutsutaan joukkue sanomalehti Kalevan levikkialueeseen kuuluvasta Pohjois-Pohjanmaan eteläosasta. Mikäli kilpailuun ei tule joukkuetta Pohjois-Pohjanmaan eteläosasta, täydennys tapahtuu kutsuttavalla joukkueella. Osallistumismaksu on 220 €.

Joukkueet jaetaan kahteen neljän joukkueen alkulohkoon, joissa pelataan yksinkertainen sarja. Lohkojen kaksi parasta joukkuetta pelaa cup-systeemillä sijoista 1-4, kaksi seuraavaa sijoista 5-6 ja kaksi seuraavaa sijoista 7-8.

Tulospalvelu

Live -seurannan otteluissa huolehtii turnausjärjestäjä. Finaaliottelut pyritään striimaamaan.

Lisätietoa Kaleva Cupista

Pohjoinen