Futisvanhemman startti

Infopaketti jalkapalloa pelaavan juniorin vanhemmalle.

Lapset iloitsevat jalkapallosta

Vanhemman futistartti

Futisstartti luo edellytykset hyvälle harrastuksen aloitukselle

Futisstartti-koulutukset ovat seurojen Suomen Palloliiton tuella järjestämiä tapahtumia, joiden avulla varmistetaan aloitteleville lapsipelaajille hauska, turvallinen ja kehittävä jalkapalloharrastus, jossa vanhemmat ovat aktiivisesti mukana. Futisstartti tuo seurat ja perheet lähemmäksi toisiaan heti harrastuksen alussa. Tavoitteena on tehdä jalkapallosta niin kiva ja merkityksellinen harrastus, että se voi pysyä mukana lapsen ja perheen arjessa läpi elämän.

Futisstartti on osa Suomen Palloliiton ja LähiTapiolan yhteistyötä. Tutustu lisää Vanhemman Futisstarttiin ja katso kattava tietopaketti Futistartin omilta sivuilta.

Lähitapiolan logo

Lähitapiola

Lisätiedot alueellisesti

Eteläinen

Lasse Keski-Loppi

Seurakehittäjä, Eteläinen

lasse.keski-loppi@palloliitto.fi

Harrastajamäärien kasvu ja soveltavan jalkapallon kehitystehtävät (valtakunnallinen rooli).

Silja Ranta

Seurakehittäjä, Eteläinen

silja.ranta@palloliitto.fi

Harrastajamäärien kasvattaminen, seuratoimijoiden osaamisen kehittäminen, seuraviestinnän ja -markkinoinnin tukeminen

Toni Räisänen

Seurakehittäjä, eteläinen alue, Eteläinen

toni.raisanen@palloliitto.fi

Harrastajamäärän kasvua tukevat toimenpiteet, grassroots-toiminta, seurakehityshankkeet, ilmapiiriasiat ja seuratoimijoiden osaamisen kehittäminen

Pohjoinen

Esa Saajanto

Aluepäällikkö, Pohjoinen

esa.saajanto@palloliitto.fi

Pohjoisen alueen koordinointi, seurapalvelut alueella, alueellinen vaikuttaminen, olosuhdekehitys, viestintä, palkitseminen sekä huomionosoitukset

Itäinen

Paavo Kurkaa

Seurakehittäjä, Itäinen

paavo.kurkaa@palloliitto.fi

Harrastajamäärän kasvua tukevat toimenpiteet, ilmapiiriasiat ja seuratoimijoiden osaamisen kehittäminen

Läntinen

Jarno Haanpää

jarno.haanpaa@palloliitto.fi

Outi Järvelä

outi.jarvela@palloliitto.fi

Laatujärjestelmä seura-arvioinnit, seuratoimijoiden osaamisen kehittäminen, harrastajamäärän kasvattaminen, ilmapiiriasiat.

Mikko Tulonen

mikko.tulonen@palloliitto.fi