Miesten futsalmaajoukkue, Suomi–Tanska, 8.3.2023

Futsal on parasta paikan päällä!

Lipunmyynti Suomen futsalmaajoukkueiden kotiotteluihin!

TÄNÄÄN RATKAISTAAN MM-KISAPAIKKA! Miesten futsalmaajoukkueen ratkaiseva MM-jatkokarsintaottelu on LOPPUUNVARATTU, mutta yksittäisiä paikkoja saattaa vapautua vielä lähempänä ottelua. Pääset tarkkailemaan tilannetta ja ostamaan lippuja tämän sivun alaosasta. Keskiviikkona mennään YHDESSÄ MM-KISOIHIN!

Miesten futsalmaajoukkueen taistelu historiallisesta MM-kisapaikasta huipentuu huhtikuussa kaksiosaiseen MM-jatkokarsintaan Hollantia vastaan – Otteluparin voittaja kisoihin!

Miesten futsalmaajoukkueen MM-kisapaikka ratkeaa 8.–17. huhtikuuta välisenä aikana pelattavassa kaksiosaisessa MM-jatkokarsinnassa, jossa Suomi saa vastaansa Euroopan rankingissa 13. olevan Hollannin. Kaksiosaisen otteluparin voittaja saa paikan Uzbekistanissa syksyllä 2024 pelattavaan MM-lopputurnaukseen!

Lipunmyynti Suomen kotiotteluun on käynnissä. Lisätietoa lipunmyynnin aikatauluista löydät alempaa kohdasta "Miesten futsalmaajoukkueen MM-jatkokarsintaottelun lipunmyynnin aikataulu".

HUOM! Pelipassilaiset ja Maajoukkuekirjeen tilaajat saavat alennusta naisten ja miesten futsalmaajoukkueen ottelulipuista. Tarkista alennuskoodisi viimeisimmästä uutiskirjeestä.

Lisätietoa lipunmyynnistä!

OSTA LIPUT FUTSALMAAJOUKKUEIDEN OTTELUIHIN!

Jos sinulla on ongelmia lippujen ostamisessa tältä sivulta, suosittelemme koittamaan lippujen ostamista tästä linkistä!

Sisältöä ei voida näyttää sillä seuranta on estetty

Voimme näyttää sisällön mikäli muutat seurantaasetuksia

Liput maajoukkueiden otteluihin

Liput

Tältä sivulta löydät tietoa maaotteluiden lipunmyynnistä.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä