Arvonnan säännöt

Palloliiton arvontojen säännöt kootusti.

Arvonnan säännöt - Voita kyyti Huuhkajien Nations League -otteluun Sinebrychoffin panimohevosilla

1. Järjestäjä
    Suomen Palloliitto (jäljempänä ”Palloliitto” tai ”Järjestäjä”), y-tunnus 0202244-9.

2. Osallistumisoikeus
    Arvontaan voivat osallistua Suomessa asuvat 16 vuotta täyttäneet luonnolliset henkilöt, jotka ovat ostaneet otteluliput UEFA Nations Leaguen Romania-otteluun, pois lukien Palloliiton työntekijät, jotka ovat osallistuneet kilpailun tai sen osien valmisteluun tai toteuttamiseen.

3. Kilpailuaika
    Arvontaan osallistuminen alkaa MA 19.9.2022 ja loppuu KE 21.9.2022 klo 23.59.

4. Osallistuminen
    Arvontaan voi osallistua kommentoimalla arvontaan liittyvää somepostausta Huuhkajien Instagram-kanavalla.

5. Palkinnon arvonta
    Voittaja arvotaan kilpailuaikana osallistuneiden keskuudesta. Arvonta suoritetaan TO 22.9.2022 klo 12.00 mennessä.

6. Palkinto
    Palkintona on kyyti Huuhkajien Nations League -otteluun Sinebrychoffin panimohevosilla sekä Suomi-kaulahuivit kaikille kyytiin tulijoille (max 10 hlö).

7. Voittajat ja palkinnosta ilmoittaminen
    Voittaja arvotaan kohdassa 4 mainitulla tavalla osallistuneiden keskuudesta. Arvonnan suorittaa tuomaristo. Voittajalle ilmoitetaan voitosta henkilökohtaisesti sähköpostitse.

8. Palkinnon lunastaminen
    Voittajan tulee lunastaa palkinto 6 tunnin sisällä siitä, kun hänelle on ilmoitettu sähköpostitse voitosta. Palkinnon voi lunastaa toimimalla ohjeiden mukaisesti. Voittajan tulee olla valmis näyttämään voimassa olevat otteluliput ennen kyytiin nousemista.

9. Palkintoa koskevat ehdot
    a. Palkintoa ei voi vaihtaa muihin tuotteisiin tai rahaan.
    b. Mahdollisten haittojen ilmetessä järjestäjä varaa oikeuden tehdä muutoksia.
    c. Voittaja on vastuussa kaikista ylimääräisistä kustannuksista, jotka koituvat palkinnon vastaanottamisesta, ja kaikista muista palkintoon liittyvistä kuluista, joita ei ole mainittu kohdassa 6.

10. Järjestäjän vastuu
    Järjestäjä vastaa palkintoon liittyvästä arpajaisverosta.
    Järjestäjän vastuuvelvollisuus kilpailun osallistujia kohtaan ei voi ylittää virallisissa säännöissä mainitun palkinnon määrää tai summaa. Kilpailun voittaja sitoutuu vapauttamaan järjestäjän kaikesta vastuuvelvollisuudesta, joka voi koitua tai jonka väitetään koituvan kilpailuun osallistumisesta tai palkinnon vastaanottamisesta.
    Järjestäjä ei ole vastuussa kilpailuajan aikana ilmenevistä viallisista internet-yhteyksistä johtuvista teknisistä käyttöhäiriöistä (esimerkiksi palvelinten toimimattomuudesta).

11. Muut ehdot
    Osallistumalla arvontaan osallistuja sitoutuu noudattamaan näitä sääntöjä ja Palloliiton niiden nojalla tekemiä päätöksiä sekä sitoutuu vapauttamaan Palloliiton ja muut arvontaan liittyvät kolmannet osapuolet vahingosta yllä selostetun mukaisesti.

Arvonnan sääntöjen lisäksi osallistujat sitoutuvat noudattamaan kilpailuun mahdollisesti liittyvien Palloliitosta riippumattomien palvelujen, kuten Facebookin, Instagramin, Twitterin ja TikTokin käyttöehtoja ja sääntöjä.

Palloliitto pidättää oikeuden tehdä muutoksia arvontaan ja sen sääntöihin.

Arvonta ei ole Facebookin, Instagramin, Twitterin tai TikTokin sponsoroima, suosittelema, hallinnoima eikä millään tavalla liity näihin tai muihin yhteisöpalveluihin. Arvontaan osallistujat sitoutuvat vapauttamaan Facebookin, Instagramin, Twitterin ja TikTokin kaikista arvontaan koskevista ja siihen liittyvistä vastuista ja vaatimuksista.

12. Viralliset säännöt koskevat kaikkia osallistujia
    Arvontaan osallistujat sitoutuvat noudattamaan näitä sääntöjä ja järjestäjän kilpailua koskevia päätöksiä.

Arvonnan säännöt - Luo oma avauskokoonpano Huuhkajien UEFA Nations League Romania-otteluun

1. Järjestäjä

2. Osallistumisoikeus
    Arvontaan voivat osallistua Suomessa asuvat 16 vuotta täyttäneet luonnolliset henkilöt, pois lukien Palloliiton työntekijät, jotka ovat osallistuneet kilpailun tai sen osien valmisteluun tai toteuttamiseen.

3. Kilpailuaika
    Arvontaan osallistuminen alkaa MA 19.9.2022 ja loppuu PE 23.9.2022 klo 15.00.

4. Osallistuminen
    Arvontaan voi osallistua täyttämällä lomake kilpailusivulla tai jakamalla kuvan omasta avauskokoonpanosta somessa tunnisteilla #Huuhkajat, #FINROU ja #MeOlemmeSuomi. Somessa osallistuminen edellyttää julkista tiliä/profiilia.

5. Palkinnon arvonta
    Voittajat arvotaan kilpailuaikana osallistuneiden keskuudesta. Arvonta suoritetaan 30.9.2022 mennessä.

6. Palkinto
    1 kpl Huuhkajien kotipelipaita nimikirjoituksilla. Pelipaita arvotaan kaikkien yhteystietonsa jättäneiden kesken.
    4 kpl 50 € Wolt-lahjakortteja. Lahjakortit arvotaan kaikkien kuvansa omalla sosiaalisen median kanavallaan jakaneiden kesken.

7. Voittajat ja palkinnosta ilmoittaminen

8. Palkinnon lunastaminen
    Voittajan tulee lunastaa palkinto 14 vuorokauden sisällä siitä, kun hänelle on ilmoitettu sähköpostitse voitosta. Palkinnon voi lunastaa toimimalla ohjeiden mukaisesti.

9. Palkintoa koskevat ehdot
    a. Palkintoa ei voi vaihtaa muihin tuotteisiin tai rahaan.
    b. Mahdollisten haittojen ilmetessä järjestäjä varaa oikeuden tehdä muutoksia.

10. Henkilötietojen käyttö
    Arvontaan osallistuminen edellyttää etunimen, sukunimen ja sähköpostiosoitteen antamista. Henkilötietoja käsitellään myös suoramarkkinointitarkoituksiin. Henkilötietojen käsittelyä koskevat yksityiskohdat ja rekisteröidyn oikeudet on luettavissa palloliitto.fi/tietosuoja. Suoramarkkinointilupa on milloin tahansa peruutettavissa.

11. Järjestäjän vastuu
    Järjestäjä vastaa palkintoon liittyvästä arpajaisverosta.

12. Muut ehdot

13. Viralliset säännöt koskevat kaikkia osallistujia

Arvonnan säännöt - Juniorijoukkueiden haku

1. JÄRJESTÄJÄ

2. OSALLISTUMISOIKEUS
    Arvontaan voivat osallistua Suomessa asuvat 15 vuotta täyttäneet luonnolliset henkilöt, pois lukien Palloliiton työntekijät, jotka ovat osallistuneet kilpailun tai sen osien valmisteluun tai toteuttamiseen.

3. ARVONTA-AIKA
    Ilmoittautuminen alkaa 24.8. Ilmoittautuminen päättyy ottelukohtaisesti seuraavasti:

• Miesten Suomen Cupin finaali: TI 6.9.

• UEFA Nations League Suomi-Romania: TI 6.9.

• Regions´Cupin, Regions´ Roots Cupin ja naisten Suomen Cupin finaali: TI 20.9.

4. OSALLISTUMINEN
    Arvontaan voi osallistua kilpailuaikana täyttämällä joukkueen tiedot sille osoitetulle arvontalomakkeelle.

5. PALKINNON ARVONTA
    Työtehtävät arvotaan ottelukohtaisesti ilmoittautuneiden joukosta ilmoittautumisen päätyttyä (ks. kohta 3).

6. PALKINNOT

Työtehtävät eri ottelutapahtumissa:

• Miesten Suomen Cup finaali: Pallopojat/-tytöt

• UEFA Nations League Suomi-Romania: Pallopojat/-tytöt ja käsiohjelmanjakajat

• Regions´Cupin finaali: Pallopojat/-tytöt

• Regions´ Roots Cupin finaali: Pallopojat/-tytöt

• Naisten Suomen Cupin finaali: Pallopojat/-tytöt

7. VOITTAJAT JA PALKINNOSTA ILMOITTAMINEN
    Kaikki arvontaehdoissa kohdassa 4 mainitut osallistumistavat huomioidaan voittajaa valitessa. Arvonnan suorittaa tuomaristo. Voittajalle ilmoitetaan voitosta:
    Sähköpostiviestillä arvontalomakkeeseen täytettyyn joukkueen yhteyshenkilön sähköpostiin tai puhelimitse.

8. PALKINNON LUNASTAMINEN
    Voittajan tulee lunastaa palkinto 48h sisällä arvonnasta/voittajan julkistamisesta. Palkinnon voi lunastaa vastaamalla sähköpostiviestiin/puheluun.

9. JÄRJESTÄJÄN VASTUU
    Palloliitto vastaa palkintoihin liittyvästä mahdollisesta arpajaisverosta.
    Arvontaan osallistuvat vapauttavat Palloliiton sekä kilpailun mahdolliset muut yhteistyökumppanit vahingosta, joka aiheutuu tai jonka väitetään aiheutuneen osallistumisesta tähän kilpailuun. Järjestäjän vastuu osallistujia kohtaan ei voi missään tilanteessa ylittää näissä säännöissä mainittujen palkintojen arvoa. Palloliitto ei vastaa tietoteknisistä syistä johtuvista ongelmista tai esteistä arvontaan osallistumisessa tai palkinnon vastaanottamisessa.

10. MUUT EHDOT
    Arvontaan osallistuessaan osallistuja luovuttaa Palloliitolle oikeuden käyttää ja julkaista kilpailuun liittyvää kuva- ja videomateriaaliaan kilpailun yhteydessä.
    Osallistuja antaa Palloliitolle oikeuden käyttää ja julkaista osallistujan omien arvontajulkaisuiden tekstiä ja kuvia kilpailun yhteydessä.
    Arvonnan sääntöjen lisäksi osallistujat sitoutuvat noudattamaan kilpailuun mahdollisesti liittyvien Palloliitosta riippumattomien palvelujen, kuten Facebookin, Instagramin ja Twitterin käyttöehtoja ja sääntöjä.
    Palloliitto pidättää oikeuden tehdä muutoksia arvontaan ja sen sääntöihin.
    Arvonta ei ole Facebookin, Instagramin tai Twitterin sponsoroima, suosittelema, hallinnoima eikä millään tavalla liity näihin tai muihin yhteisöpalveluihin. Arvontaan osallistujat sitoutuvat vapauttamaan Facebookin, Instagramin ja Twitterin kaikista arvontaan koskevista ja siihen liittyvistä vastuista ja vaatimuksista.

Arvonnan säännöt - Naisten futsalmaajoukkueen turnauksen maali -arvonta

1. JÄRJESTÄJÄ

2. OSALLISTUMISKELPOISUUS

3. OSALLISTUMINEN

Arvontaan voi osallistua sunnuntaihin 11.9. klo 23:59 asti:

- kommentoimalla arvontaan liittyvään Facebook-julkaisuun

- kommentoimalla arvontaan liittyvään Instagram-julkaisuun

Arvonta on käynnissä samanaikaisesti useammassa kuin yhdessä kanavassa.

4. PALKINNON ARVONTA

Arvonta suoritetaan 12.9.2022

5. PALKINTO

Palkinnoksi arvotaan yksi futsal-tuotepaketti.

6. VOITTAJA JA PALKINNOSTA ILMOITTAMINEN

Kaikki arvontaehdoissa kohdassa 3 mainitut osallistumistavat huomioidaan voittajaa valitessa. Arvonnan suorittaa tuomaristo. Voittajalle ilmoitetaan voitosta:

a) Facebookissa kommentoimalla osallistujan julkaisuun ja/tai yksityisviestillä

b) Instagramissa vastaamalla osallistujan julkaisuun, voittajan käyttäjätunnus mainitaan

7. PALKINNON LUNASTAMINEN

Voittajan tulee lunastaa palkinto 48h sisällä arvonnasta/voittajan julkistamisesta. Palkinnon voi lunastaa vastaamalla viestiin/olemalla yhteydessä järjestäjään sähköpostitse osoitteessa markkinointi@palloliitto.fi. Palkinto toimitetaan postitse/sähköpostitse. Järjestäjä ei korvaa palkintoa, mikäli osallistujaa ei tavoiteta.

8. JÄRJESTÄJÄN VASTUU

Palloliitto vastaa palkintoihin liittyvästä mahdollisesta arpajaisverosta.

9. MUUT EHDOT

• Arvontaan osallistuessaan osallistuja luovuttaa Palloliitolle oikeuden käyttää ja julkaista kilpailuun liittyvää kuva- ja videomateriaaliaan kilpailun yhteydessä, sekä Palloliiton viestinnässä ja markkinoinnissa yleisesti.

• Osallistuja antaa Palloliitolle oikeuden käyttää ja julkaista osallistujan omien arvontajulkaisuiden tekstiä ja kuvia kilpailun yhteydessä, sekä jatkossa Palloliiton viestinnässä ja markkinoinnissa yleisesti.

• Arvonnan sääntöjen lisäksi osallistujat sitoutuvat noudattamaan kilpailuun mahdollisesti liittyvien Palloliitosta riippumattomien palvelujen, kuten Facebookin ja Instagramin käyttöehtoja ja sääntöjä.

• Jos osallistujaa on syytä epäillä vilpistä tai muusta sääntöjen vastaisesta toiminnasta, Palloliitolla on oikeus hylätä osallistuminen ja/tai evätä osallistujan oikeus osallistua arvontaan.

• Arvonta ei ole Facebookin tai Instagramin, suosittelema, hallinnoima eikä millään tavalla liity näihin tai muihin yhteisöpalveluihin. Arvontaan osallistujat sitoutuvat vapauttamaan Facebookin ja Instagramin kaikista arvontaan koskevista ja siihen liittyvistä vastuista ja vaatimuksista.

Seuraa meitä

Liity postituslistalle