SJK Akatemia ja PIF pyrkivät päättämään tappioputkensa tiistaina

Kello 18:30 alkava ottelu näkyy tutusti Ruudun välityksellä.

SJK Akatemialla on ollut viime viikkoina vaikeaa niin kotona kuin vieraissa.Kuva: Ⓒ Kalevi Hämäläinen /SPL

23.8.2022 klo 10:13

SJK Akatemian edellisestä pelistä on kulunut jo 11 päivää - tuolloin joukkue koki niukan 0-1-vierastappion KTP:lle. Häviö oli putkea Akatemian pitkälle voitottomalle putkelle, joka on venynyt jo kuuden pelin mittaiseksi. Sarjataulukossa pistemenetykset ovat tarkoittaneet sarjanousijan valumista taulukon heikommalle puolelle, ja joukkue tarvitseekin voiton säilyttääkseen haaveensa ylemmästä jatkosarjasta.

PIF lähtee tiistain otteluun niin ikään hyvin levänneenä. Heinäkuun loppupuolen Gnistan-voiton jälkeen joukkueella on ollut hyvin vaikeaa - Piffen on hävinnyt kolme edellistä peliään ja päästänyt niissä 12 maalia. Viimeisen säilyjän paikka on karannut paraislaisilta jo yhdeksän pisteen päähän, ja joukkueen tulisi palata pistekantaan jo Seinäjoella.

Lipunmyynti
Kotijoukkueen ennakko