Seurojen kokous Tampereella perjantaina 26.4. – Asialistalla puheenjohtajan valinta

Seurojen kokous järjestetään Tampereella Scandic Rosendahlissa perjantaina 26. huhtikuuta kello 13-17. Seurojen kokous näytetään suorana lähetyksenä Palloliiton Youtube-kanavalla.

25.4.2024 klo 12:01

Kerran kahdessa vuodessa kokoontuva Seurojen kokous on Suomen Palloliiton ylin päättävä elin, jossa mukana ovat kaikki Palloliiton jäsenseurat.

Seurojen kokouksessa 2024 sääntömääräisinä päätettävinä asioina on muun muassa Palloliiton puheenjohtajan ja 1. varapuheenjohtajan valinta seuraavaksi neljäksi vuodeksi.

Puheenjohtajaksi ehdolla on Ari Lahti ja 1. varapuheenjohtajaksi Katri Mattsson. Seuroilta ei saapunut muita ehdotuksia määräaikaan mennessä.

Kokouksen esityslistalla on myös tilannekatsaus Palloliiton toimintaan ja talouteen ja seuraparlamentin jäsenten valinta. Lisäksi seurojen kokous tekee päätöksen hallituksen esittämästä suomalaisen jalkapallon ja futsalin strategiasta vuosille 2025-2028.

Seurojen kokous näytetään suorana lähetyksenä Palloliiton Youtube-kanavalla.