Seurojen kokous 2022 lauantaina 23.4. – Seuraa suorana Palloliiton Youtube-kanavalta

Suomen Palloliiton ylin päättävä elin seurojen kokous järjestetään lauantaina 23.4.2022 Helsingissä.

Seurojen kokous järjestettiin vuonna 2020 Turussa.Kuva: Roope Kuisma

21.4.2022 klo 11:16

Seurojen kokouksessa seurat vaikuttavat suoraan omien äänimääriensä mukaisesti. Seurojen valitsemat edustajat voivat osallistua seurojen kokoukseen joko paikan päällä tai etäyhteyden kautta.

Kokouksessa luvassa on muun muassa hallituksen tilannekatsaus liiton toiminnasta ja taloudesta perustoiminnan ja strategiaprojektien osalta, tilannekatsaus Seurojen Palloliiton organisaatiouudistukseen hallintomallin ja toimintamalin osalta sekä Seuraparlamentin varsinaisten jäsenten ja henkilökohtaisten varajäsenten valinta kahdeksi vuodeksi.

Lauantaina kello klo 12.30 käynnistyvän kokouksen arvioitu päättymisaika on viimeistään klo 18.00.

Kokousta voi seurata Suomen Palloliiton Youtube-kanavan kautta >>