Seuraparlamentin syyskokous äänesti hallituksen jäsenistä ja vahvisti toiminta- ja taloussuunnitelman

Seuraparlamentti kokoontui sääntömääräiseen syyskokoukseensa Vantaalla perjantaina 18.11. Lauantaina vuorossa on Seuraparlamentin seminaari ”Vastuullisuus ja vaikuttaminen”.

Kaarlo Kankkunen ja Ari Murtonen jatkavat Palloliiton hallituksessa. Hallitukseen valittiin myös Matti Hannuksela.Kuva: Ⓒ SPL

18.11.2022 klo 19:08

Perjantain ohjelma käynnistyi hallitusehdokkaiden tentillä. Syyskokouksen alussa kuultiin tervehdykset Vantaan kaupungilta kansanedustaja Sari Multalan toimesta sekä Palloliiton puheenjohtaja Ari Lahdelta.

Palloliiton koulutuspäällikkö Matti Lähitie antoi katsauksen valmentaja- ja kouluttajakoulutuksen mittareihin sekä valmennuslinjaan, jonka jälkeen pääsihteeri Marco Casagrande esitteli Palloliiton talous- ja toimintasuunnitelman vuodelle 2023. Seuraparlamentti vahvisti keskustelun jälkeen toiminta- ja taloussuunnitelman. Palloliiton budjetoidut tuotot vuodelle 2023 ovat noin 32,8 miljoonaa euroa ja budjetoidut kulut noin 34,1 miljoonaa euroa.

Seuraparlamentti äänesti kokouksessa kolmesta Palloliiton hallituksen jäsenestä. Erovuorossa olivat Kaarlo Kankkunen, Ari Murtonen ja Joakim Strand. Seuraparlamentti äänesti hallitukseen seuraavaksi kahdeksi vuodeksi Kankkusen, Murtosen ja Matti Hannukselan. Kokouksessa hyväksyttiin myös esityksen mukaiset kurinpitoelinten uudet kokoonpanot.

Lauantaina vuorossa on Seuraparlamentin seminaari, jonka teemana on ”Vastuullisuus ja vaikuttaminen”. Esitysten ja keskustelujen aiheina ovat suomalaisen jalkapallon ja futsalin vastuullisuusohjelma, olosuhteet ja ympäristö sekä vaikuttaminen. Seminaariosuus on kaikille avoin ja pääset seuraamaan sitä tämän linkin kautta >>

Tallenne perjantain kokouksesta Palloliiton Youtube-kanavalla >>