Scandic ja Palloliitto pitkään jatkosopimukseen

Pohjoismaiden suurin hotelliketju Scandic ja Suomen Palloliitto ovat solmineet vuodet 2023–2028 kattavan jatkosopimuksen.

Scandic tukee suomalaista jalkapalloa ruohonjuuritasolta huipulle saakka.Kuva: Ⓒ SPL /Riku Laukkanen

27.10.2022 klo 10:00

Palloliiton ja Scandic Hotels Oy:n yhteistyö käynnistyi jo vuonna 2019. Poikkeuksellisen pitkä jatkosopimus kertoo osapuolten tyytyväisyydestä kumppanuuteen.

– Scandic on ollut Palloliiton pitkäaikainen yhteistyökumppani. Olemme ylpeydellä seuranneet näiden vuosien aikana suomalaisen jalkapallon menestystarinaa niin junioreiden parissa kuin arvokilpailuissa ja pääsemme jatkamaan yhteistyötä tulevinakin vuosina, iloitsee Scandic Hotels Oy:n kaupallinen johtaja Christian Borg.

– Yhteistyö Scandicin kanssa on sujunut jo pitkään mallikkaasti. On hienoa jatkaa toimivaa kumppanuutta sopimuksella, joka on harvinaisen pitkä suomalaisessa sponsorikentässä, Palloliiton myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Varis kertoo.

Yhteistyö tarjoaa seuroille ja maajoukkueille koko maan kattavan hotelliverkoston, joka mahdollistaa laadukkaan levon ja ravinnon. Scandic tukee suomalaista jalkapalloa ruohonjuuritasolta huipulle saakka.

– Scandicin urheiluryhmille tarjoamat palvelut, kuten rentouttava yöpyminen, ravitseva aamiainen sekä urheilijoiden tarpeisiin suunnittelut energisoivat sporttibuffetit mahdollistavat virtaa päivän turnauksiin ja otteluihin. Haluamme olla mukana rakentamassa suomalaisen jalkapallon menestystarinaa aina juniori- ja harrastejoukkueista maajoukkueisiin, summaa Borg.

– Laadukkailla majoituspalveluilla on todella iso merkitys pelaajille ja joukkueille. Hyvä uni ja ruoka edesauttavat sekä pelaajakehitystä että ihmisen kokonaisvaltaista hyvinvointia. Scandic tarjoaa jatkuvasti kasvavalle jalkapalloyhteisölle urheilijan tarpeet huomioivan hotellipaketin, Varis kehuu.