Risto Niva jää pois Palloliiton luottamustoimista – Jaana Järvenpäästä Seuraparlamentin puheenjohtaja

Seuraparlamentin puheenjohtaja vaihtuu.

Risto Niva ja Jaana Järvenpää.Kuva: Ⓒ SPL

23.11.2022 klo 13:06

Palloliiton luottamustoimista luopunut Risto Niva ei jatka Seuraparlamentin puheenjohtajana. Varapuheenjohtaja Jaana Järvenpää (Parkunmäen Apassit) toimii jatkossa Seuraparlamentin puheenjohtajana. Nivan paikan Seuraparlamentin jäsenenä ottaa Tuomas Lantto (TP-47).

Seuraparlamentti valitaan Seurojen kokouksessa äänestyksellä. Seuraparlamentti päättää muun muassa toiminta- ja taloussuunnitelmasta sekä hallituksen jäsenistä. Lue lisää Seuraparlamentista >>