Rajupaja ja Palloliitto yhteistyöhön

Tapahtumatekniikan palveluja tarjoava Rajupaja ja Palloliitto ovat solmineet yhteistyösopimuksen vuosille 2023–2025.

Kuvituskuva.Kuva: Ⓒ SPL /Riku Laukkanen

3.3.2023 klo 13:58

Rajupaja on tapahtumatekniikan ammattilainen, joka palvelee aina tapahtumatekniikan suunnittelusta toteutukseen. Palloliitto ja Rajupaja ovat tehneet jo aiemmin yhteistyötä esimerkiksi Huuhkajien kotiotteluissa. Nyt yhteistyö syvenee sopimuksella, joka tekee Rajupajasta Palloliiton virallisen tapahtumatekniikan kumppanin.

Palloliitto on merkittävä tapahtumajärjestäjä, joka järjestää vuosittain kymmeniä tapahtumia. Rajupajalla on suuri rooli erityisesti A-maajoukkueiden kotiotteluiden tapahtumajärjestelyissä.

– Laadukkaasti toteutettua valoa, ääntä ja kuvaa tarvitaan isoissa tapahtumissa. Meillä on hyviä kokemuksia toiminnasta Rajupajan kanssa. On hienoa jatkaa ja kasvattaa yhteistyötä uuden sopimuksen myötä, Palloliiton tapahtumatoiminnon päällikkö Kalle Marttinen sanoo.

Rajupaja on yksi Suomen suurimmista tapahtumatekniikan toimijoista, jolla on pitkä kokemus festivaaleista, gaaloista, seminaareista ja urheilutapahtumista. Vuonna 2014 perustettu turkulaislähtöinen yritys on innolla mukana kehittämässä suomalaista jalkapalloa ja futsalia ja niiden tapahtumia.

– Palloliitto tekee arvokasta työtä suomalaisen jalkapallon eteen ja on mahtavaa olla virallisena kumppanina mukana toteuttamassa heidän missiotaan tämän Suomen harrastetuimman joukkuelajin parissa, sekä antamaan oma panoksemme lajille toimittamalla Palloliiton tapahtumiin laadukas tapahtumatekniikka kolmivuotisen yhteistyösopimuksemme myötä, Rajupajan toimitusjohtaja Jani Rokala kertoo.

Lisätiedot:
Rajupaja