Palloliitto hakee pallopoikia/-tyttöjä UEFA Super Cupiin

UEFA Super Cup 2022 pelataan ke 10.8. kello 22.00 Helsingin Olympiastadionilla. Ottelussa kohtaavat Real Madrid CF ja Eintracht Frankfurt.

Real Madrid ja Eintracht Frankfurt kohtaavat Super Cupissa Helsingissä.

4.7.2022 klo 17:37

Suomen Palloliitto hakee nyt 2005-2008 syntyneiden juniorijoukkueiden keskuudesta joukkuetta joka valitaan pallopojiksi/-tytöiksi UEFA Super Cupiin. Tehtävästä kiinnostuneiden kesken suoritetaan arvonta.

Arvontaan voi osallistua ainoastaan joukkueena (yksittäinen pelaaja ei siis voi osallistua arvontaan). Ennen arvontaan osallistumista joukkueen tulee varmistaa, että heillä on käytössä vähintään 12 pallopoikaa / -tyttöä tehtävään.

Arvontaan voi osallistua ainoastaan 2005 - 2008 syntyneiden joukkueet. Pallopoikia / -tyttöjä tarvitaan vähintään 12 henkilöä ja maksimissaan heitä voi olla 24. Mikäli pallopoikia / -tyttöjä on yli 12, vaihdetaan tehtäviä ottelun tauolla. Pallopoikien / -tyttöjen lisäksi tarvitaan mukaan vähintään 1, max. 2 huoltajaa. Huoltajat ovat pallopoikien / -tyttöjen mukana koko tapahtuman ajan. Joukkueen taustahenkilöille tai pallopoikien / -tyttöjen vanhemmille ei valitettavasti ole mahdollista ostaa lippuja Palloliiton kautta.

UEFA Super Cup 2022 pelataan ke 10.8. kello 22.00 Helsingin Olympiastadionilla. Ottelussa kohtaavat  Real Madrid CF ja Eintracht Frankfurt. Alustavan tiedon mukaan pallopoikien / -tyttöjen kokoontuminen on ottelupäivänä klo 17.00.

Arvonta sulkeutuu ma 11.7.2022 klo 23.59. Voittaja ilmoitetaan ti 12.7.

Arvontaan voit osallistua täältä: https://forms.office.com/r/UaYg4vhQbP