Palloliiton seuraparlamentti kokoontuu Hämeenlinnassa – Hallitukseen tiedossa muutoksia

Suomen Palloliiton seuraparlamentin sääntömääräinen syyskokous järjestetään perjantaina ja lauantaina 24-25. marraskuuta Hämeenlinnassa.

Seuraparlamentti kokoontuu Hämeenlinnassa 24.-25. marraskuuta

21.11.2023 klo 16:12

Kokouksessa vahvistetaan Palloliiton talous- ja toimintasuunnitelma vuodelle 2024.

Lisäksi valitaan erovuoroisten Palloliiton hallitusten jäsenten tilalle kolme jäsentä seuraavalle toimikaudelle. Erovuoroiset jäsenet ovat Mariet Louhento, Kimmo J. Lipponen ja Juha Luusua. Louhento ja Lipponen ovat ilmoittaneet, etteivät ole käytettävissä jatkokaudelle. Valinta suoritetaan digitaalisella eVaali -järjestelmällä

Jäsenseurat ovat saaneet ehdottaa ehdokkaita Palloliiton hallitukseen >>

Jäsenseurojen asettamat ja perjantain hallitusvaalissa ehdolla olevat henkilöt:

Kirsi Haltia, Arttu Hautamäki, Mervi Katainen, Johanna Kurikka, Juha Luusua, Juha Malinen, Risto Murto, Risto Oksanen, Juha Pylkkö, Maija Saari ja Joakim Strand.

Seuraparlamentin jäsenille on varattu mahdollisuus tutustua ehdokkaisiin ennen varsinaista kokousta siten, että ehdokkaat käyvät kukin vuorollaan esittäytymässä kokousedustajille. (Hallitusehdokkaiden esittelyä ei striimata.)

Kokouksen esityslista:

Lauantaina seuraparlamentin ohjelmassa on Palloliiton 2025-2028 strategiatyön valmistelu.

Perjantain kokousta klo 15-18 voi seurata Palloliiton Youtube-kanavan kautta:

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä