Palloliiton Läntinen alue kouluttaa uusia futsalerotuomareita ja -pelinohjaajia

Uusia futsalerotuomareita koulutetaan useilla paikkakunnilla ja uusia pelinohjaajia koulutetaan etäyhteyksin

Futsalerotuomarina on mukava toimia!Kuva: Leo Hynninen

11.10.2022 klo 10:59

Palloliiton Läntinen alue järjestää uusien futsalerotuomareiden peruskoulutuksia sekä futsalpelinohjaajien koulutuksia.

Futsalerotuomareiden peruskoulutus on uudistunut ja uutena osana suoritetaan omatoiminen itseopiskelu ennen varsinaista lähikoulutusta. Peruskoulutusten lähiosuuksia järjestetään Hattulassa, Kokkolassa, Seinäjoella, Tampereella Turussa ja Vaasassa.

Erotuomaritoiminta on myös helppo sovittaa oman pelaamisen oheen, sillä erotuomarit pystyvät määrittämään hyvin joustavasti, milloin ja kuinka usein he ovat käytettävissä erotuomaritoimintaan. Kaiken muun lisäksi erotuomarina on mukava toimia!

Futsalpelinohjaajakoulutukset järjestetään etäkoulutuksina. Koulutus valmistaa toimimaan pelinohjaajana futsalotteluissa. Samalla se tuo osallistujat lähemmäs erotuomaritoimintaa kouluttamalla futsalsääntöjä ja käytännön toimintaa oikeudenjakajan roolissa.

Koulutusten ajankohdat ja ilmoittautuminen löytyy täältä =>

-  Tietoa löytyy kohdasta ”Koulutukset” ja sitten hieman alempaa Läntisen alueen kohdalta

Lisätietoja erotuomariksi kouluttautumisesta löytyy täältä =>