Palloliiton hallitus kokoontuu vuoden viidenteen kokoukseen

Palloliiton hallitus kokoontuu maanantaina ja tiistaina Englannissa, Lontoossa. Hallituksen kokouksen lisäksi hallitus kannustaa paikan päällä Milton Keynesissä Helmareita EM-kisojen ottelussa Tanskaa vastaan.

Palloliiton hallitus kokoontuu Englannissa

10.7.2022 klo 22:00

Hallitus käsittelee kokouksessaan futsalin kilpailutoimintaa 2022-2023, futsalin täydennysmenettelyä ja päättää lisäksi sopimuksesta Futsal liigaseurat ry:n kanssa tuleville vuosille 2022-2025.

Lisäksi hallitus päättää ensi vuoden toiminta- ja taloussuunnitelman raamista sekä käy ensimmäisen keskustelun vuoden 2023 toiminnan linjauksista.

Päätöksistä tiedotetaan kokouksen jälkeen.