Pääsarjojen erotuomareiden kevään koulutustilaisuus Eerikkilässä siirtyy

Palloliiton erotuomaritoiminta ja erotuomarivaliokunnan toiminta nousivat Palloliiton sisäisen tarkastuksen kohteeksi viime syksynä. Palloliiton hallitus käsitteli sisäisen tarkastuksen raporttia kokouksessaan 29.1.2024.

Kuvituskuva.

9.2.2024 klo 09:57

Sisäinen tarkastus antoi Palloliiton hallitukselle suosituksensa toimenpiteistä erotuomaritoiminnon toiminnan kehittämiseksi ja parantamiseksi. Lue lisää >>

Sisäisen tarkastuksen raportin pohjalta Palloliiton johto on tehnyt kuulemisia, analyysiä ja valmistellut toimenpiteitä liittyen erotuomaritoimintoon ja erotuomarivaliokuntaan. Asian käsittely jatkuu.

Alkavalle viikonlopulle suunniteltu pääsarjojen erotuomareiden kevään koulutustilaisuus Eerikkilässä on siirretty. Koulutukselle etsitään uutta ajankohtaa, ja sisältöön tulee muutoksia.

Pääsarjojen erotuomareiden koulutukseen oli tarkoitus osallistua Veikkausliigan, Ykkösliigan, Miesten Ykkösen ja Kakkosen sekä Kansallisen Liigan erotuomarit ja avustavat erotuomarit.