Minka Vekkeli erotuomarina alle 19-vuotiaiden tyttöjen EM-karsinnoissa Latviassa

UEFA on nimennyt Minka Vekkelin erotuomariksi Latviassa 6.-12.4. pelattavaan EM-karsintaturnaukseen. Suomen Palloliitto nimesi turnaukseen avustavaksi erotuomariksi Alisa Levälammen.

Minka VekkeliKuva: Mira Lönnqvist

28.4.2022 klo 10:29

Serbia, Liettua, Latvia ja Montenegro pelaavat EM-karsintojen B-liigassa lohkossa 3. Alle 19-vuotiaiden ja 17-vuotiaiden tyttöjen EM-karsinnoissa on käytössä karsintaformaatti, jossa joukkueet on jaettu rankingien sekä ensimmäisen karsintakierroksen tulosten perusteella A- ja B-liigoihin. Lue lisää >>

Vekkeli toimii neljäntenä erotuomarina ja Levälampi avustavana erotuomarina keskiviikkona 6.4. pelattavassa ottelussa Serbia - Latvia. Lauantaina 9.4. pelattavassa Serbia - Liettua -ottelussa Vekkeli on erotuomari ja Levälampi avustava erotuomari. Turnauksen päätöspäivänä tiistaina 12.4. Vekkeli tuomitsee Montenegron ja Serbian välisen ottelun, jossa Levälampi toimii avustavana erotuomarina.

Kuva: Mira Lönnqvist

Lohkon tiedot UEFA:n sivuilla >>