Miesten Suomen Cup käynnistyi kahdeksalla ottelulla

Perjantai-iltana käynnistyneessä miesten Suomen Cupissa pelattiin viikonlopun aikana kahdeksan ottelua, joista viisi oli tasauskierroksen otteluita ja kolme ensimmäisen kierroksen otteluita.

Suomen Cup -pokaali

14.2.2022 klo 21:31

Ensimmäiset Suomen Cupin ottelut pelattiin pääkaupunkiseudun joukkueiden kesken perjantaina 11.2. Tasauskierroksen otteluissa FC Kirkkonummi voitti FC Kontu/TDJ:n 1–11 ja KäPa/Nole oli PPS/Diablos Rojosia vahvempi maalein 2–10. Ensimmäisen kierroksen ottelussa LePa/M35 kaatoi FC Pakilan 1–6.

Lauantain tasauskierroksen ottelu Olarin Kiksi - FC Espoo päättyi lukemiin 0–8. Ruudun kautta katsottavissa olleessa ensimmäisen kierroksen FC HIK – FC Åland -ottelussa FC Åland iski avausjaksolla kolmesti ja otti lopulta jatkopaikan samoin 0–3-lukemin. Päivän toisessa ensimmäisen kierroksen ottelussa JPS päihitti KeuPan 0–2. Lauantaille merkitty ensimmäisen kierroksen ottelu Fish United - Pato siirtyi myöhempään ajankohtaan.

Sunnuntaina ohjelmassa oli kaksi tasauskierroksen ottelua. Ensimmäisessä Pallo-Iirot kaatoi UrPSin 0–14 ja jälkimmäisessä TiPS kukisti FC WILD/2:n maalein 1–7.

Avausviikonlopun tehokkain pelaaja oli KäPa/Nolen Lauri Toikka, joka onnistui maalinteossa viidesti. TiPS:n Arsen Ceni ja LePa/M35:n Timo Hiltunen iskivät neljä osumaa, ja hattutempun arvoisesti viimeistelivät KäPa/Nolen Leevi Rolig sekä Pallo-Iirojen Arttu Virtanen.

Miesten Suomen Cup Palloliiton tulospalvelussa >>

Avausviikonlopun tulokset
Pe 11.2. klo 20.00 FC Pakila – LePa/M35 1–6 (1. kierros)
Pe 11.2. klo 20.00 FC Kontu/TDJ – FC Kirkkonummi 1–11 (tasauskierros)