Miesten futsalmaajoukkueen MM-karsinnat käynnistyvät Vantaalla – Lipunmyynti käynnistyy maanantaina 12. syyskuuta

Miesten futsalmaajoukkue aloittaa MM-karsintaurakkansa kotiottelulla Romaniaa vastaan 11. lokakuuta. Liput tulevat myyntiin maanantaina 12. syyskuuta klo 15:00. Nyt on aika varmistaa paikkansa futsalmaajoukkueiden karsintasyksyn avauksessa!

Miesten MM-karsinnat käynnistyvät Vantaalla.

10.9.2022 klo 13:48

Miesten futsalmaajoukkueen matka kohti seuraavaa suurta unelmaa, MM-kisoja, alkaa lokakuussa. Suomi saa Vantaan Energia Areenalle vieraakseen Romanian. Ottelu pelataan 11. lokakuuta klo 18:10 alkaen.

Suomen kanssa samassa karsintojen Main Round –lohkossa on myös Tanska. Kolmen joukkueen lohkossa pelataan sekä koti että vierasottelut molempia vastustajia vastaan. Lohkon voittaja ja parhaat lohkokakkoset etenevät suoraan Elite Roundille, kun taas loput lohkokakkoset etenevät Main Round playoffeihin, joiden kautta sen parhaat lohkokakkoset pääsevät vielä mukaan Elite Roundille.

Suomen MM-karsintojen kotiavauksen liput tulevat myyntiin maanantaina 12. syyskuuta klo 15:00. Hallin kapasiteetti on noin 2000 katsojaa. Liput otteluun myy lippu.fi.

Hinnat:

Sivukatsomo: 10 € / 20 €
Päätykatsomo: 8 € / 15 €
Joukkuelippu: 80 € (sis. 12 junioria ja kolme aikuista)

Nyt on aika varmistaa paikkansa futsalin kuuman karsintasyksyn avaukseen!

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä