Miesten Futsalmaajoukkueen Elite Roundin otteluohjelma julkaistu – Varmista etuosto-oikeus elokuussa alkavaan lipunmyyntiin

Miesten futsalmaajoukkue kohtaa MM-karsintojen Elite Roundin E-lohkossa hallitsevan Euroopan ja maailmanmestarin Portugalin, brasilialaistaustaisia taitureita vilisevän Georgian, sekä aina yllätysvalmiin Armenian.

Miesten futsalmaajoukkueen otteluohjelma Elite Roundilla.

19.7.2023 klo 17:50

Kotiotteluina Suomi kohtaa Portugalin (LA 16.9.) ja Armenian (KE 20.12.) tutulla kotikentällään Vantaan Energia Areenalla, sekä Georgian (KE 11.10.) Turussa, Kupittaan palloiluhallissa.

Vieraspelit alkavat matkalla Armenian Jerevaniin 20.9. Suomi kohtaa Georgian ensin vierasottelussa 7.10. ja muutaman päivän päästä isännöi joukkuetta Suomessa. Viimeinen vierasottelumatka tehdään Portugaliin 15.12.

Lipunmyynti alkaa elokuussa osoitteessa www.palloliitto.fi/liput!

- Paras kannustin Suomen futsalmaajoukkueelle on täpötäysi katsomo kannustamassa Suomea voittoon! Pelihuuma kannattaa lähteä kokemaan paikan päälle sekä Vantaalle että Turkuun, nyt pelataan maailman taitavimpia futsalmaita vastaan ja tarjolla on upeaa futsalviihdettä koko lajiyleisölle, toivottaa futsalin kehityspäällikkö Kirsi Nummela kaikki katsojat tervetulleiksi syksyn peleihin.

Ottelulippujen myynti alkaa Maajoukkuekirjeen tilaajien etuosto-oikeudella

Kotiotteluiden osalta yksittäisten ottelulippujen myynti alkaa elokuussa Maajoukkuekirjeen tilaajien etuosto-oikeudella. Ilmaisen Maajoukkuekirjeen tilaajat saavat myös alennusta maajoukkueiden ottelulipuista, sekä muita eksklusiivisia arvontoja ja alennuksia sähköpostiinsa kuukausittain.

- Kysyntä miesten futsalmaajoukkueen ottelutapahtumia kohtaan on ollut viime vuosina vahvassa kasvussa, kuten maaliskuussa yleisöennätyksiä rikkonut Tanska-ottelukin osoittaa. Tavoitteemme on ilman muuta myydä myös kaikki kolme syksyn MM-karsintaottelua loppuun. Etuosto-oikeudella haluamme tarjota futsalväelle mahdollisuuden hankkia halutut otteluliput ennen muita. Täytetään yhdessä Energia Areena, sekä Kupittaan palloiluhalli ja annetaan joukkueelle täysi tuki historiallisen MM-karsintapaikan tavoittelussa, Palloliiton markkinointikoordinaattori Niko Kauppinen sanoo.

Tilaa ilmainen Maajoukkuekirje TI 15.8. klo 14.00 mennessä ja varmistat etuosto-oikeuden syksyn Elite Roundin huippuotteluihin Portugalia, Georgiaa ja Armeniaa vastaan!

Sergei Korsunov on maajoukkueen kestotähtiäKuva: Riku Laukkanen

Elite Roundin lipunmyynnin aikataulu

-          TI 15.8. klo 15.00 – TO 17.8. klo 14.00: Maajoukkuekirjeen tilaajien etuosto-oikeus Vantaalla pelattaviin Portugali- ja Armenia-otteluihin.

-          TO 17.8. klo 15.00: Yleinen lipunmyynti Portugali- ja Armenia-otteluihin alkaa, mikäli lippuja on jäljellä.

-          MA 28.8. – PE 1.9.: Maajoukkuekirjeen tilaajilla kahden päivän etuosto-oikeus Turussa pelattavaan Georgia-otteluun, jonka jälkeen Georgia-ottelun yleinen lipunmyynti alkaa, mikäli lippuja on jäljellä. Etuosto-oikeuden ajankohta tarkentuu elokuussa.

Edellinen kotiottelu Vantaan Energia Areenalla täytti hallin ääriään myötenKuva: Jyri Sulander

Elite Round on viimeinen vaihe ennen Uzbekistanin MM-kisoja

Viisi Elite Roundin lohkovoittajaa pääsevät suoraan vuonna 2024 pelattavaan MM-lopputurnaukseen. Neljä parasta lohkokakkosta pelaavat huhtikuussa 2024 MM-jatkokarsinnat, joista aukeaa vielä kaksi paikkaa Uzbekistaniin Euroopan kiintiöpaikoista. Kisat järjestetään Uzbekistanissa 14. syyskuuta–6. lokakuuta 2024.

- Minulla oli ennen unelma, mutta nyt minulla on tavoite: haluan meidän pelaavan MM-kisoissa. Tavoitteemme ei ole päästä jatkoon lohkokakkosena, vaan lähdemme pelaamaan lohkon voitosta. Tiedän, että se ei ole helppoa, mutta mikä elämässä olisi, summaa maajoukkueen unelmia päävalmentaja Sergio Gargelli.

Päävalmentaja Sergio Gargelli luotsaa joukkuetta läpi Elite RoundinKuva: Jyri Sulander

Ennen Elite Roundin alkamista kotiottelulla syyskuussa, miesten futsalmaajoukkue kohtaa Uzbekistanin kahdesti elokuussa Eerikkilässä pelattavissa maaotteluissa. Lue lisää tästä

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä