Miesten futsalmaajoukkue kohtaa MM-jatkokarsinnassa Hollannin

MM-jatkokarsintojen arvonta suoritettiin torstaina Nyonissa Sveitsissä. Suomi kohtaa Elite Round playoff-vaiheessa Hollannin. Kaksiosaisen otteluparin voittaja etenee Uzbekistanissa syksyllä 2024 pelattavaan MM-lopputurnaukseen.

Suomi kohtaa MM-jatkokarsinnassa Hollannin.

25.1.2024 klo 14:37

Miesten futsalmaajoukkue kohtaa MM-jatkokarsinnassa Hollannin. MM-karsintojen Elite Round Playoff vaiheeseen etenivät Elite Roundin parhaat lohkokakkoset Suomi, Hollanti, Kroatia ja Puola. Suomen päävalmentaja Sergio Gargelli oli tyytyväinen arvonnan tulokseen.

– Olin jotenkin varma, että saamme vastaamme Hollannin – nyt se varmistui. Hollanti on tietyllä tapaa helpoin vastustaja, mutta se ei tarkoita sitä, että otteluista tulisi helppoja. MM-kisoihin pääsy ei tapahdu elämässä usein. Uskonkin, että jokaisella joukkueella on äärimmäisen kova motivaatio peleihin.

– Hollannilla on hyviä yksilöitä. Nyt kaikki on kiinni siitä, miten itse pelaamme.

Suomi aloittaa jatkokarsinnan vierasottelulla.

– Olen iloinen, että pelaamme ensin vierasottelun. Tässä vaiheessa tärkeintä on keskittyä siihen, millaisessa vireessä saavumme otteluun. Uskon, että nyt kaikilla pelaajilla on aikaa pitää itsestään huolta.

Elite Round Playoff -parit

Hollanti – Suomi
Puola – Kroatia

Suomen kotiottelun pelipaikka ja ajankohta tarkentuvat lähipäivinä.

Lipunmyynti otteluun käynnistyy perjantaina 9.2. klo 15.00 Maajoukkuekirjeen tilaajien etuosto-oikeudella, joka on voimassa KE 14.2. klo 14.00 saakka. Voit tilata maksuttoman Maajoukkuekirjeen itsellesi tästä!

Yleinen lipunmyynti MM-jatkokarsintojen kotiotteluun alkaa keskiviikkona 14.2. klo 15.00, mikäli lippuja jää jäljelle etuosto-oikeuden jälkeen.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä