VOI EI! Kylmä talvi on vienyt Bubi-huuhkajan sulat mennessään, eikä liikkuminen nyt onnistu. Jalkapallon EM-lopputurnaus lähestyy kesäkuussa kovaa vauhtia ja Bubi on surullinen: ”Mitä jos en pysty kesälläkään lentämään ja kannustamaan Huuhkajia, Suomen miesten jalkapallomaajoukkuetta, EM-kisoissa?”, hän pohtii.

Bubi tarvitsee uudet sulat lentääkseen, eikä aikaa ei ole hukattavaksi! Onneksi tänä keväänä lasten lukemisessa ja liikkumisessa on jotakin taianomaista, sillä kevään jokainen luettu kirja ja tehty liikuntasuoritus muuttuu Bubi-huuhkajan sulaksi! Yhteisellä ponnistuksella saamme varmasti Bubin takaisin siivilleen. Luetaan ja liikutaan siis Huuhkajat lentoon!

Lue ja liiku Huuhkajat lentoon -kampanja tukee, kannustaa ja innostaa lapsia kahden tärkeän asian, lukemisen ja liikkumisen pariin. Kampanja on suunnattu kaikille Suomen päiväkodeille, eskareille ja alakoulujen 1., 2. ja 3. luokille. Opettajat voivat ilmoittaa luokkansa tai ryhmänsä mukaan 19.4. mennessä. Takaamme vähintään 500:lle ensimmäiselle ilmoittautuneelle oman huuhkaja-julisteen sekä Otavan lahjoittaman koulukohtaisen kirjapaketin.

Kampanjan idea on yksinkertainen ; luokkanne tai ryhmänne kerää luku- ja liikuntasuorituksilla Bubi-huuhkajalle sulkia. Tavoitteena on saada huuhkaja liitoon ja EM-kisoihin sulkien avulla!

Tarjoamme osallistuville luokille ja ryhmille viihdyttäviä sisältöjä, hauskoja tehtäviä ja leikkejä sekä kiinnostavia lukuvinkkejä. Luetaan ja liikutaan Huuhkajat yhdessä lentoon ja Bubi takaisin siivilleen! Tervetuloa mukaan!

yhteistyössä suomen palloliiton kanssa: