Liput myynnissä miesten futsalmaajoukkueen Hollanti-vierasotteluun

Miesten futsalmaajoukkue kohtaa MM-jatkokarsinnassa Hollannin lauantaina 13. huhtikuuta Almeressa.

Suomen jatkokarsintaottelut.

6.2.2024 klo 10:20

Suomi kohtaa MM-jatkokarsinnoissa Hollannin. Karsinnan ensimmäinen ottelu pelataan Topsportcentrumissa Almeressa, joka sijaitsee reilun 30 kilometrin päässä Amsterdamista. Ottelu alkaa Suomen aikaa klo 20:00.

Suomen kannattajille on varattu otteluun oma lippukiintiönsä. Lippuja Suomen kannattajien katsomonosaan voi ostaa ottamalla yhteyttä lipunmyyntiasiantuntija Jukka Salasuohon keskiviikkoon 14.2. mennessä:

Jukka Salasuo

Lipunmyyntiasiantuntija, Valtakunnallinen

jukka.salasuo@palloliitto.fi

Palloliiton tapahtumien lipunmyyntiin liittyvät asiat. Lippu.fi yhteistyö.

Jatkokarsinnan jälkimmäinen ottelu pelataan Vantaan Energia Areenalla keskiviikkona 17. huhtikuuta kello 18.30. Lipunmyynti Suomen kotiotteluun käynnistyy perjantaina 9.2. klo 15.00 Maajoukkuekirjeen tilaajien etuosto-oikeudella, joka on voimassa KE 14.2. klo 14.00 saakka. Voit tilata maksuttoman Maajoukkuekirjeen itsellesi tästä!

Yleinen lipunmyynti MM-jatkokarsintojen kotiotteluun alkaa keskiviikkona 14.2. klo 15.00, mikäli lippuja jää jäljelle etuosto-oikeuden jälkeen.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä