Kysy ja keskustele tasoryhmistä Suomi24-sivustolla

Palloliiton asiantuntijat keskustelevat ja vastaavat kysymyksiin jalkapallon tasoryhmistä maanantaina 20. toukokuuta klo 16–20. Suomi24-sivustolla käytävä keskustelu on osa Ylen ja Erätauko-säätiön vetämää Hyvin sanottu -hanketta.

13.5.2024 klo 20:46

Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon tunteita ja keskustelua. Miksi tasoryhmiä tarvitaan vai pitäisikö ne poistaa? Miten lapset pitäisi jakaa tasoryhmiin? Miten tasoryhmiin jakoa voisi kehittää?

Aiheesta keskustellaan Suomi24-sivustolla maanantaina 20.5. klo 16–20. Suomen Palloliitolta asiantuntijoina mukana keskustelussa ovat lasten valmennuksen projektipäällikkö Jani Tulehmo, aluevalmentaja Teemu Eskola ja palvelupäällikkö Markus Paananen.

Mukaan keskusteluun ovat tervetulleita kaikki aiheesta kiinnostuneet! Toivomme linjoille erityisesti valmentajia, seuratoimijoita ja pelaajien vanhempia jakamaan omia näkemyksiään ja erilaisia kokemuksiaan tasoryhmistä.

Voit myös lähettää kysymyksesi tai kokemuksesi tasoryhmistä anonyymisti etukäteen tämän kyselylomakkeen kautta.

Tervetuloa mukaan keskusteluun maanantaina klo 16–20: https://keskustelu.suomi24.fi/t/18482792/kysy-ja-keskustele-jalkapallon-tasoryhmista!-palloliiton-asiantuntijat-mukana-20-5--klo-16-20-

Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoitus?

Kuuntele myös Nyt puhuu valmentaja -podcast: Jakso 15. Tasoryhmät lasten jalkapallossa.