KTP murskasi Gnistanin Arto Tolsa Areenalla

Keskiviikon kamppailu päättyi isäntien selvään 4–0-voittoon.

KTP:lla oli aihetta juhlaanKuva: Mikko Mäkelä

16.6.2022 klo 08:26

Isäntien Santeri Stenius viimeisteli avausmaalin 22. minuutilla päästessään tuikkaamaan Anttoni Huttusen keskityksen tyhjään maaliin. Kymmenisen minuuttia myöhemmin Luquinhas pääsi toisessa päässä avopaikkaan, muttei aivan onnistunut liukumaan palloa KTP-maaliin. Vain pari minuuttia myöhemmin Stenius laukoi komean osuman ja tuplasi kotijohdon vastaiskun päätteeksi.

Kotkalaisten kolmas osuma syntyi heti toisen jakson alkajaisiksi, kun Joni Mäkelä tarjoili Johannes Laaksoselle hyvän vetopaikan, josta keskikenttämies ei erehtynyt. Muutama minuutti tästä Mäkelä petasi paikan Niklas Leinoselle, joka viimeisteli komean 4–0-maalin. Matias Paavolalla, Huttusella ja Aapo Hyppösellä oli vielä mainiot paikat isäntien viidenteen, ja Henrik Ölander oli lähellä kavennusta, mutta lisämaaleja ei nähty. Jiri Koski venyi toisella jaksolla pariin mainioon torjuntaan.

Ruudun ottelukooste
Kotijoukkueen raportti