KTP ja Gnistan iskevät yhteen keskiviikkona

Arto Tolsa Areenalla pelattava ottelu alkaa kello 18:30.

KTP saa vieraita pääkaupungista.Kuva: Mikko Mäkelä

15.6.2022 klo 08:57

KTP haki lauantaina tasapelipisteen Seinäjoelta ja piti hyvät asetelmat sarjan keskikastissa - kaksi ottelua sarjakärki Tepsiä vähemmän pelanneena. Kotkalaisilla on ollut loukkaantumishuolia, mutta esiin on astunut uusia ratkaisijoita, kuten Aapo Hyppönen. 17-vuotias kärkimies viimeisteli KTP:n ainokaisen SJK Akatemiaa vastaan, ja nuorukainen saanee vastuuta myös tänään. David Ramadingaye on sivussa ottelusta pelikiellon takia.

Gnistanin otti toisen peräkkäisen voittonsa ja nollapelinsä kaadettuaan FF Jaron sunnuntaina. Fabrice Gatambiye sekä Douglas Caé tekivät tarvittavat maalit, ja Jiri Koski pelasi jälleen mainion ottelun Kipinän maalilla. Gnistan isännöi KTP:ta kevään Ykköscupissa, joilloin pääkaupungissa päädyttiin 1-1-tasapeliin. Kaudella 2020 kotkalaiset puolestaan veivät Ykkösen keskinäiset kohtaamiset selvästi 3-0 ja 4-0.

Lipunmyynti
Kotijoukkueen ennakko