Kohti Eurooppaa – miesten Regions' Cup käynnistyy

Miesten Regions' Cupin joukkueet ja ottelut ovat selvillä.

RCKuva: SPL

29.5.2023 klo 11:18

Kolmosessa ja Nelosessa pelaaville joukkueille tarkoitetun Regions' Cupin osallistujat ja kaavio on nyt selvillä. Kahdeksan parhaiten Suomen Cupissa menestynyttä Kolmosen ja Nelosen joukkuetta valikoitui Regions' Cupiin. Kahden joukkueen välillä, Nummelan Palloseuran & PPJ/Ruoholahden, jouduttiin arpomaan seurojen edustajien läsnä ollessa Regionsiin osallistuja.

Maanantaina, 29.5., arvottiin puolivälierät ja välierät. Regions’ Cupin puolivälierien varsinainen runkopelipäivä on 1.7.2023, ja pelien on oltava pelattu 9.7.2023 mennessä. Välierien varsinainen runkopelipäivä on 12.8.2023, ja pelien on oltava pelattu 20.8.2023 mennessä. Finaali pelataan Olympiastadionilla 23.9.2023.

Regions' Cupin voittaja saa 5000 € ja paikan vuoden 2024 UEFA Regions' Cupiin. Toiseksi tullut kuittaa 1000 €.⁣

Puolivälierät

MPS/Atletico Malmi (3) - NuPS (3)
VJS (3) - VG-62 (3)