Ilmoittautuminen UEFA eEURO -karsintoihin nyt käynnissä

Suomen karsintaturnaus pelataan kahdessa osassa tammikuun aikana. Voittaja pääsee edustamaan Suomea maaliskuussa pelattavaan eEURO-karsintaan.

E-jalkapallo -sivun hero-kuva

18.12.2023 klo 16:23

EA FC:n kilpailukausi 2024 käynnistyy jo tammikuun puolessa välissä, kun kesällä pelattavan UEFA eEURO 2024 -karsintojen ensimmäinen vaihe pelataan 13.–14. tammikuuta. Viikonlopun karsintaturnaukseen voi ilmoittautua kuka tahansa UEFAn jäsenvaltiossa asuva Suomen kansalainen, joka on rekisteröitymishetkellä vähintään 18-vuotias. Karsintaturnaukseen voi osallistua ainoastaan Playstation 5 -konsolilla.

HUOM! Pelit pelataan Kick-offissa 95 rated -pelimuodolla, ei FUT-joukkueilla!

Ensimmäisen viikonlopun kahdeksan parasta pelaajaa etenee seuraavana viikonloppuna eli 20.–21. tammikuuta pelattavaan jatkokarsintaan, johon Palloliitto nimeää lisäksi toiset kahdeksan pelaajaa. Mukana on siis yhteensä 16 pelaajaa, ja voittaja pääsee edustamaan Suomen maajoukkuetta maaliskuussa pelattavissa eEURO-karsinnoissa.

·        eEURO vaihe 1 – 13-14.1.2024

·        eEURO vaihe 1 jatkokarsinta – 20.-21.1.2024

·        eEURO vaihe 2 – 16.-17.3.2024

Rekisteröityminen on auki turnausoperaattorina toimivan Battlefyn sivuilla 13. tammikuuta saakka.

·        Klikkaa etusivulla ”Join now and represent your national team”

·        Luo tili tai kirjaudu sisään

·        Täytä rekisteröitymiseen vaadittavat tiedot ja vahvista!

Karsintaturnauksen ensimmäisen vaiheen formaatti riippuu osallistujamäärästä. Mikäli osallistujia on yli 64, pelataan ladder BO1 -formaatilla. Jos osallistujamäärä jää alle 64:n, pelataan double elimination -formaatilla eli kahdella tappiolla tippuu. Jatkokarsinta pelataan double elimination -formaatilla.

Lisätietoja turnauksesta ja pelimuodoista löytyy täältä.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä