Huuhkajat pelaa maaliskuussa varmuudella kaksi ottelua

Huuhkajat kohtaa EM-jatkokarsintojen A-polun välierässä vieraskentällä Walesin. Toisessa välierässä kohtaavat Puola ja Viro.

Suomen kisapaikka ratkeaa maaliskuussa.Kuva: Ⓒ SPL /Riku Laukkanen

4.12.2023 klo 15:18

Wales isännöi Suomea jatkokarsintojen välierässä Cardiff City -stadionilla torstaina 21. maaliskuuta Suomen aikaa kello 21.45.

Mikäli Suomi voittaa Walesin, kohtaa Huuhkajat jatkokarsintojen finaalissa kotikentällä toisen välierän voittajan. Jos Huuhkajat häviää välieränsä, pelaa se kotikentällä A-maaottelun toisen välierän häviäjää vastaan.

Maaliskuun toinen ottelu (jatkokarsintafinaali tai A-maaottelu) pelataan tiistaina 26. maaliskuuta kello 19.00. Ottelun todennäköinen pelipaikka on Helsingin Olympiastadion.

EM-jatkokarsinnat, A-polku

Välierät 21.3.2024
Puola – Viro
Wales – Suomi

Finaali 26.3.2024
Wales / Suomi – Puola / Viro

Jatkokarsintojen A-polun voittaja pelaa kesän 2024 EM-lopputurnauksessa lohkossa D, jossa se kohtaa Hollannin, Itävallan ja Ranskan.

Palloliitto tiedottaa jatkokarsintojen lipunmyynnistä mahdollisimman pian.

Suomen Palloliiton virallinen matkakumppani Elämys Sport tarjoaa valmiit matkapaketit ottelulippuineen kaikkiin vierasotteluihin.  Lue lisää ja ole matkassa mukana kohti Saksan EM-lopputurnausta!